تاریخ : 1400,سه شنبه 11 آبان14:27
کد خبر : 86391 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران فراهم شد



حاجی‌بابایی گفت: در حال حاضر شرایط برای اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و به‌کارگیری آن‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌ها فراهم است تا دولت با همراهی مجلس آن را اجرا کند.

 

شرایط برای اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران فراهم استحمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در ارتباط با اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در دولت دوازدهم اظهار داشت: در ارتباط با این موضوع مجلس همه اقدامات خود را از جمله تصویب این موضوع در قانون بودجه، برنامه ششم و در قانون جامع ایثارگران انجام داده اما این دولت بود که آن را اجرا نکرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط برای اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و به‌کارگیری آن‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌ها فراهم است تا دولت با همراهی مجلس این اقدام را انجام و این معضل بزرگ را حل کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ارتباط با این‌که نگاه نظارتی مجلس چگونه می‌تواند در اجرای قوانین تأثیرگذار باشد، گفت: نگاه نظارتی مجلس در اجرای قوانین مصوب همواره وجود دارد اما در شرایطی که نگاه دولت اجرای قانون را امکان‌پذیر نداند نگاه نظارتی راه به جایی نمی‌برد، اما زمانی‌که دولتی اعتقاد به انجام کاری داشته باشد می‌توان یک برنامه را به‌راحتی به اجرا درآورد و به پیش برد.


منبع : دفاع پرس