تاریخ : 1400,یکشنبه 23 آبان14:02
کد خبر : 86652 - سرویس خبری : باغ بهشت

جمله معروف «حاج حسن ظهرانی مقدم» چه بود؟



پدر موشکی-25| جمله معروف «حاج حسن» چه بود؟/ پیشرفت‌های عالی شهید طهرانی‌مقدم با دستان خالی+ فیلم

در این نماهنگی دیدنی به جمله شنیدنی شهید حسن طهرانی‌مقدم اشاره شده که چگونه این شهید با دستانی خالی صنعت دفاعی و موشکی کشورمان را به این اقتدار رساند.

حدود یک ساعت پس از نماز ظهر در  21 آبان ماه سال 1390،  تهران و حومه تهران با صدای مهیبی به لرزه درآمد. لرزش انفجار در بیشتر شهرهای استان‌های تهران و البرز و چند نقطه دیگر احساس شد، اما دقایقی بعد انتشار خبر شهادت «پدر موشکی» ایران، مردم متعهد و وفادار ایران اسلامی در سراسر کشور را تکان داد.

ایران اسلامی یکپارچه در سوگ و ماتم فرو رفت، سایه سنگینی بر سر صنعت موشکی ایران گسترده شد، جبهه مقاومت هم همسو با اندیشه و آرمان بلند ملت ایران داغدار یکی از اسطوره‌های مقاومت شد، مردی که آرزوی نابودی اسرائیل را بار دیگر و به‌نوعی دیگر فریاد زد.

تاریخ جبهه مقاومت شهادت می‌دهد که چگونه «حاج حسن» با ایستادگی، صبر و استقامت، فرمول‌های  فناوری موشکی را برای متخصصان و نخبگان این جبهه هجی کرد. «حاج حسن طهرانی‌مقدم» ایدۀ خواستن را در ذهن آنان بارور کرد و اکنون نظام سلطه وحشت و نگرانی خود را از قدرت موشکی یاران حاج حسن در داخل ایران و گستره جبهه مقاومت ابراز می‌کند.


منبع : tasnimnews خبرگزاری تسنیم