تاریخ : 1400,سه شنبه 25 آبان14:08
کد خبر : 86728 - سرویس خبری : فرهنگ و هنر

هنرمندان حوزه ایثار و شهادت حمایت می‌شوند



معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 24 آبان در نشست کمیسیون تخصصی سیمای شاهد بر حمایت از هنرمندان حوزه ایثار و شهادت تأکید کرد.
 
هنرمندان حوزه ایثار و شهادت حمایت می‌شوند

سردار یعقوب سلیمانی در ابتدای این نشست که برای انتخاب افراد حقیقی و حقوقی جهت تولید تیزرهای ایثار اجتماعی برگزار شد، گفت: هدف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت است و برای تحقق این هدف از هنرمندانی که دغدغه تولید آثار فاخر در این زمینه را دارند، حمایت می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های حوزه فرهنگ و هنر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر و بهتر استفاده شود، افزود: برای رسیدن به این هدف باید با سازمان‌هایی که هم سو با بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند و دغدغه مشترک دارند هم‌افزایی صورت گیرد.
سلیمانی افزود: در بنیاد شهید و امور ایثارگران وظایفی در قالب ارائه خدمات برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تعریف شده است اما هدف و آرمان بالاتری نیز در کنار این وظایف وجود دارد که پاسداری از قله‌های فرهنگی است که در حوزه ایثار و شهادت فتح شده است و در بنیاد شهید و امور ایثارگران از تمامی هنرمندانی که دغدغه تولید اثر در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت دارند برای تولید آثار خوب و فاخر حمایت می‌کنیم.
در این نشست، «سید مرتضی حسینی» مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر گروه تلویزیونی شاهد، «مهدی فرجی» مدیر اسبق شبکه یک و دو سیما، «محمدتقی فهیم» منتقد سینما و نویسنده، «مریم طالبی» مدیر تولید سیمای شاهد و «علی صادقی» پژوهشگر حضور داشتند.


منبع : ایثار