تاریخ : 1400,شنبه 29 آبان14:48
کد خبر : 86808 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مجروحیت من محرز است



امامقلی غیبی پور- معاون محترم ریاست جمهوری و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور

 احتراماً به استحضار می رساند اینجانب امامقلی غیبی پور فرزند غلامحسین به شماره کدملی۵۵۵۸۷۸۵۳۸۱ می باشم که در سال ۱۳۶۸در منطقه عملیاتی اروندکنار با عنایت به اینکه در منطقه مذکور در حال پاکسازی منطقه جهت مین های کاشته شده بودیم.

  در حین گذز بناگاه مین کاشته شده دشمن در فاصله ۵ متری منفجر می شود که بنده دچار موج انفجار از نواحی هر دو گوش و سر می شوم که بلافاصله نعش بر زمین افتادم و به بیمارستان شهید بقایی اهواز اعزام گردیدم و مدت سه روز تحت درمان و مداوا قرار گرفتم که کلیه مستندات بیمارستانی دال بر آسیب هر دو گوش و سر موجود می باشد.

 نظر به اینکه در آن سال ها جوان بودم و با قوانین جاری بنیاد شهید و امور ایثارگران آشنایی نداشتم، مجروحیت را پیگیری نکردم. تا اینکه با راهنمایی همرزمان به اینجانب اطلاع داده شد که مجروحین جنگ تحمیلی ناشی از بقایای ادوات جنگی تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می گیرد.

 با ملاحظه به راهنمایی افراد آگاه مدارک پزشکی مستدل بر مجروحیت را با مراجعه به بیمارستان بقایی دریافت نمودم و صورتجلسه سانحه نیز به تأیید فرمانده گردان رسیده و مدارک را به ایثارگران سپاه قمربنی هاشم جهت بررسی تحویل نمودم که متأسفانه اعلام می دارند شما بعد از پذیرش قطعنامه مجروح شده اید.

در حالیکه بقایای اداوات جنگی توسط نیروهای مسلح در خط مقدم جهت پاکسازی گردید مطابق قوانین جاری نمیتواند صحت مجروحیت اینجانب را مورد تأیید قرار ندهد.

از محضر آن عالیترین مقام عالی بنیاد که صیانت از حقوق ایثارگران را به عهده دارید استدعا می شود مراتب تأیید مجروحیت حقیر را به دستگاه ذیصلاح اعلام فرمایید.                  

با تقدیم احترام