تاریخ : 1400,سه شنبه 02 آذر14:07
کد خبر : 86870 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

فرهنگ و تفکر بسیجی الگویی برای جبهه مقاومت است



سروری گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی امروز برای حزب‌الله، انصارالله، حشدالشعبی و... یک الگو است و هر کجا فرهنگ بسیجی ساری و جاری شد گره‌ها باز شده است.

 

برای حل معضلات اقتصادی کشور باید نگاه بسیجی باید داشته باشیم/ فرهنگ و تفکر بسیجی الگویی برای جبهه مقاومت استپرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه ما معتقدیم کلید برون‌رفت از مشکلات کشور نگاه، رویکرد و فرهنگ بسیجی است، اظهار داشت: ما فرهنگ بسیجی را یک شعار نمی‌دانیم و معتقدیم که یک مدل حیات‌بخش در دنیا و کشور بوده است.

وی ادامه داد: امروز اگر شما می‌بینید که مقاومت در دنیا جلوه‌گری می‌کند و ارتش‌های بزرگ دنیا را به زمین کشیده به واسطه نگاه جهادی و بسیجی بوده است که در کشورهای مقاومت به وجود آمده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی امروز برای حزب‌الله، انصارالله، حشدالشعبی و... یک الگو است و هر کجا فرهنگ بسیجی ساری و جاری شد گره‌ها باز شده است.

سروری افزود: ما برای حل معضلات اقتصادی کشور باید نگاه بسیجی داشته باشیم؛ یکی از دلایلی که موضوع حقوق‌های نجومی، فساد و رانت مطرح می‌شود به دلیل فقدان نگاه بسیجی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی از خودش خرج می‌کند برای جامعه و فاسدین از جامعه می‌گیرند برای استفاده شخصی و به همین دلیل ما امروز راهی جزء نگاه بسیجی به مشکلات نداریم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص به‌کارگیری فرهنگ بسیجی برای حل مشکلات تهران اظهار داشت: امروز ما شهرداری داریم که الگوی تمام نمای تفکر بسیجی و جهادی است و اساساً با این کلید قراره کوچه‌های بن‌بست شهر رو باز کند؛ سابقه آقای زاکانی و اعضای شورای شهر نشان می‌دهد نگاه آن‌ها نگاهی بسیجی برای حل معضلات شهر تهران است.


منبع : دفاع پرس