تاریخ : 1400,چهارشنبه 03 آذر17:25
کد خبر : 86883 - سرویس خبری : اخبار

درحمایت از رئیس جدید بنیاد شهید

بیانیه دبیرخانه تشکل های شاهد و ایثارگر


بیانیه دبیرخانه تشکل های شاهد و ایثارگر

تشکل های شاهد و ایثارگر حفظ وحدت و حمایت از رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اجرای برنامه های تحولی اش را خواستار شدند....

فاش نیوز - تشکل های شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه ای بر حمایت از رئیس جدید بنیاد، بر وحدت حول ولایت و پیرامون خط قرمز های نظام تأکید کردند.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله ‌الرحمن‌الرحیم

تردیدی نیست که تاریخ ایران و فرهنگ مردم شریف ایران‌زمین از دیرباز مبتنی بر کرامت انسانی و ارزش‌های الهی و همراه با چاشنی منطق و خردورزی و با عطر اعتدال عجین بوده است. سفارش پیشوایان و رهبران دینی مبنی بر اهتمام به دانایی و اعتدال و دوری از افراط و تفریط، همواره به عنوان اصول راهنمای زندگی و استاندارد رفتار و منش ما ایرانیان مطرح بوده است. امیر موحدان، افراط و تفریط و دوری از اعتدال و خردورزی را محصول بی‌خبری و جهل می‌دانند و تأکید می‌فرمایند که: «لاتری الجاهل الاّ مفرطا او مفرطا» (انسان جاهل یا افراط می‌کند و یا تفریط).
دوستان و عزیزان ایثارگر!
اکنون که کشتی پر طلاطم انقلاب اسلامی با درایت و تدبیر جانشین و خلف صالح امام راحل، حضرت آیت الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) پس از 43 سال بحران و با عبور از تنگناها و دسیسه‌های دشمنان و پشت سر نهادن حوادث و طوفان‌های بنیان‌کن در منطقه پرآَشوب و بحران‌خیز خاورمیانه و جان‌فشانی و استقامت ملت غیور ایران با استقامت و ظفر به مقصد نزدیک گردیده است، توطئه‌های معاندین پایان نپذیرفته است و همواره و در هر فرصتی، به دنبال صید ماهی مراد خویش اند. سرخوردگان از نظام مقدس اسلامی و معاندین مکار، با بهره‌گیری از ظرفیت ساده‌اندیشی برخی فریب‌خوردگان داخلی، اینک در پیچ تاریخیِ استقرار دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی و هماهنگی آرمانی قوای سه گانه و ارکان نظام، عزم ملی و اراده پولادین ملت شریف ایران، به ویژه جامعه بزرگ ایثارگران را به چالش کشیده و در صدد ایجاد فتنه، تفرقه و تشتّت در صفوف نیروهای وفادار به نظام و آرمان‌های والای شهیدان و ایثارگران است. در این میان، متأسفانه تعدادی از ایثارگران ساده‌اندیش و گروه‌های فرصت‌طلب، جاده‌صاف کن دشمن گردیده‌اند و با نادیده گرفتن مصالح نظام، هیزم به تنور تفرقه و نفاق می‌اندازند.
ما جامعه بزرگ ایثارگران (خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان) مجددا بر چند نکته تأکید می‌ورزیم:
1. حفظ وحدت حول محور آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش مضاعف برای برنامه‌ریزی مؤثر مدیران در دولت خدمت‌گزار جهت تحقق مطالبات جامعه ایثارگری و اجرای بی کم و کاست قانون جامع و اصلاح قوانین دست و پا گیر توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جهت تسریع در امور اجرایی را لازم و ضروری می‌دانیم.
2. ضمن ارج نهادن به مساعی و تلاش‌های به عمل آمده در ادوار گذشته، اعتقاد راسخ داریم که باید به دولت مردمی آیت الله رئیسی و به خصوص مدیریت جدید بنیاد، جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی، فرصت برنامه‌ریزی و طراحی نقشه راه همه جانبه به منظور رسیدن به سطح مطلوب خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران را داد.
3. رویکرد جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی دام عزه و یارصدیق ومدبرشان جناب آقای دکتر حقیقی تداوم و تقویت نقش خدمت‌گزاری بنیادشهید و امور ایثارگران در قبال خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و ملت بزرگ ایران و طرح واگذاری امور و وظایف غیرحاکمیتی به جامعه هدف می‌باشد که یک رویکرد مثبت، دقیق، عمیق، خردورزانه و صحیح در امر خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان می‌باشد. بنابراین انتظار می‌رود که همه ارادتمندان به ساحت مقدس شهدا و نیک‌اندیشان نسبت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، این مدیران خدوم را در این رسالت بزرگ یاری نمایند و موجبات به بار نشستن این نیت پاک و مقدس را به یاری حضرت حق، فراهم سازند.
4. ضمن برائت از هرگونه تفرقه‌افکنی و ویژه‌خواهی، بر عهد و پیمان ناگسستنی خویش با نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی، تأکید و اعلام می‌نماییم که همچنان به امر و فرمان فرماندهی معظم کل قوا، در سنگرهای استراتژیک انقلاب (پاسداری و صیانت از کیان نظام و رهبری) راسخ و استوار هستیم. ما در این مسیر، تا پای جان ایستاده‌ایم و به بدخواهان و برخی ساده‌اندیشان و نمک‌نشناسان اجازه نخواهیم داد تا پا روی خون‌های پاک همرزمان شهید مان بگذارند و از خطوط قرمز نظام عبور نمایند. 

ایرج مرادی       
رییس دبیرخانه تشکلهای شاهد وایثارگر