تاریخ : 1400,دوشنبه 08 آذر14:49
کد خبر : 86976 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

توسط گروه جهادی حاج احمد متوسلیان صورت گرفت:

فعالیت های متعدد جانبازان جهادگر/فیلم


فعالیت های متعدد جانبازان جهادگر/فیلم

جانبازان فعال و کوشای گروه جهادی حاج احمد متوسلیان، در این روزهای سرد پاییزی همچنان گرمابخش قلب های مردم محروم جنوب کشور هستند...

فاش نیوز - جانبازان فعال و کوشای گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار، در این روزهای سرد پاییزی همچنان گرمابخش قلب های مردم محروم جنوب کشور هستند.

این جانبازان و رزمندگان پرتلاش در این روزهای سرد آذر ماه همچنان در مسیر خدمت خود قدم برداشته و از هیچ تلاشی برای رسیدگی به محرومین جنوب کشور فروگذار نمی کنند.

ایشان که مدت هاست جهت پیگیری امور درمانی و پزشکی و همچنین رسیدگی به خوراک و پوشاک و اسکان و بهداشت مردم روستاهای دورافتاده بلوچستان در حال خدمت هستند، همواره در حال اعزام بیماران بلوچ و پیگیری درمانی و پزشکی بیماران قبلی می باشند.

همچنیبن ساخت کارگاه بلوک زنی در روستای بلوچستان همچنان ادامه داشته و در حال پیشروی ست.

 اقدام جالب توجه این رزمندگان جهادگر، اعزام تعدادی از آنها به مناطق زلزله زده اخیر در جنوب کشور در در اندیکا واقع در استان خوزستان است که به جهت ارزیابی وضعیت مردم آن منطقه صوررت گرفته و بتوانند اقدامات لازم را جهت کمک به اسکان و پوشاک فصل سرد و ارزاق و غذا و ... در حد امکان و توانایی خود تامین نمایند.

خیرین گرانقدر جهت یاری قهرمانان خستگی ناپذیر خدمت و همچنین یاری به این عزیزان محروم جنوب کشور کمک های خود را ارسال نمایند.

اعزام جانبازان به مناطق زلزله زده بندرعباس جهت پیگیری وضع مردم

درمان بیماران بلوچ

درمان بیماران بلوچ

خیرین عزیز کمک های خود را به حساب شبا شماره:
IR400550015480006251956001
بانک اقتصاد نوین بنام حسین اسرافیلی و اکبر حسین زاده

و یا شماره کارت:
5029381025816083
بانک دی بنام حسین اسرافیلی
واریز نمایید.

 

فیلم از مسئول گروه جهادی جانباز حاج اکبر حسین زاده

گزارش از شهیدگمنام