تاریخ : 1400,چهارشنبه 10 آذر18:43
کد خبر : 87035 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

رئیس بنیاد جدید! این رزمنده کرمانشاهی را دریاب!



غلامرضا نوروزی - با کد ملی ۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲ ساکن حمیل اسلام آباد غرب هستم. در گردان ۱۴۱ تیب ۲ لشکر۲۱حمزه در منطقه عملیاتی جنوب کشور بودم. در خط مقدم جنگ در روز سیزده بدر سال ۶۲ در جنوب فکه مجروح شدم. پرده گوشم پاره شد و حتی بینی ام. مدارک همزمان بالینی نداشتم.

 ارتش در سال ۱۳۹۱ با کمیسیون های احراز سانحه و کمیسیون ماده ۱۲۰قانون ارتش مجروحیتم هم تایید کرد شورای عالی پزشکی ارتش ۱۴درصد جانبازی به من داده ولی مرا به بنیاد شهید کرمانشاه معرفی کردند. هنوز مرا پذیرش نکرده ماده۱۶ و درمانم نکردند.

 شماره پرونده ام در سازمان ایثارگران ارتش ۸۰۹۰ میباشد. و دیوان عدالت هم به شماره پرونده ۶۰۹۹۸۰۹۰۲۶۰۱۳۹۷ جانبازی ام تایید کرده ولی بنیاد شهید پرونده ام را گم و گور یا راکد کرده.

 ایا کسی هست در این مملکت ما . ما رزمندگان بی کس اجازه ندهند از این بیشتر در زیر ظلم وستم قرار بگیریم. و صدها درخواست برای مقامات محترم و بنیاد شهید فرستادم.هنوز دلسوزانه در حق من رسیدگی نکرده بنیاد شهید کرمانشاه و تهران.

ما تا دیروز سرباز امام بودیم و امروزه فراموش شدیم. امام فرمودند اگر کسی از یک رزمنده غافل شود به آتش دوزخ الهی خواهد سوخت.

۲۱ماه کارت ایثارگری خط اول جنگ دارم.امیدوارم با مدارک و اسنادی که در دست دارم رسیدگی بشود. رضای خدا هم در کار باشد.