تاریخ : 1400,شنبه 13 آذر15:33
کد خبر : 87070 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

درمانگاه شیراز، جانباز نمی شناسد!



ذوالفقار قربانی - از شیراز هستم جانباز ۱۵ درصدی که یک ترکش ۳،۵ در ۳ سانتی در ریه دارم و به دلیل اصابت ترکش بر شانه راستم دائم درد می کشم. این را گفتم که به درصدم توجه نکنید.

 در شیراز درمانگاهی هست بنام محمد رسول الله که از ابتدا بنام جانبازان و خانواده شهید ساخته شد و تا کنون به این قشر فراموش شده خدمات نسبی می داد، اخیرا مدیریت جدیدی مشغول بکار شده بایگانی درمانی مربوط به این عزیزان را جمع کرده و دستور داده که مراجعین جانباز و خانواده شهید برای نوبت گرفتن صف دیگری نداشته باشند همانند بیماران دیگر به آنها نوبت داده شود.

قبلا به دلیل شلوغی این درمانگاه باجه جانبازان و... با بیماران عادی جدا بود. حالا جانباز درد کشیده که آن سن ۲۵ سالگی را ندارد، با انواع درد والام دست و پنجه نرم می کند باید ساعت ها در انتظار نوبت باشد.

 چرا اینگونه با این دو قشر برخورد می شود خدا بهتر می داند، والا اینها برای آمریکا و اسرائیل و یهود نجنگیدند، کشته و زخمی  ندادند، روز امامی بود دستور می داد جوانان وطن پرست وامام دوست و معتقد به اسلام و صاحب الزمان لبیک می گفتند، آنها که شهید شدند دردی متحمل نشدند به آرزو خود رسیدند ولی آنها که مجروح شدند امروز دوتا درد می  کشند یکی درد بدن که مجروح شده یکی هم درد بی توجهی مسئولین.

 اگر از فرزندان جانبازان سوال کنید ۹۰ درصد آنها خواهند گفت که پدر ما دیوانه بوده. زیرا آسایش آنها هم گفته شده. آنکه می گویند بیرونش مردم را کشته و درونش خودم را درد این جماعت هست. خواهش میکنم پیگیر کنید تا این درمانگاه همانند گذشته به جانباز و خانواده شهیدخدمات رسانی کنند..