تاریخ : 1400,یکشنبه 14 آذر14:30
کد خبر : 87088 - سرویس خبری : ورزشی

دیدارمدیرکل حوزه ریاست بنیادشهید با جانبازان ورزشکار


دیدارمدیرکل حوزه ریاست بنیادشهید با جانبازان ورزشکار

دکترحقیقی مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه گذشته با حضور بین جمعی از جانبازان ورزشکار تهران در سالن ورزشی مجموعه توانبخشی بقیه الله تهران ( دهکده آرامش ولیعصر) ضمن دیدار و گفت و گو با جانبازان نخاعی و ویلچری ورزشکار، از مشکلات ورزشی جانبازان مطلع شد.

محمدرضا عسکری - مدیرکل حوزه ریاست بنیادشهید و امور ایثارگران از سوی رییس بنیادشهید در بین جانبازان ورزشکار تهران حضور یافت و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد.

به گزارش خبرنگارما، دکترحقیقی مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه گذشته با حضور بین جمعی از جانبازان ورزشکار تهران در سالن ورزشی مجموعه توانبخشی بقیه الله تهران ( دهکده آرامش ولیعصر) ضمن دیدار و گفت و گو با جانبازان نخاعی و ویلچری ورزشکار، از مشکلات ورزشی آنان مطلع شد.

بنا بر این گزارش در این دیدار تعدادی از جانبازان به بیان مشکلات ورزش جانبازان و محدودیت هایی که در امر ورزش جانبازان وجود دارد پرداختند و خواستار توجه جدی مدیران بنیاد به بحث ورزش و ارتقای سطح نشاط و سلامتی جسمی جانبازان با توجه به سن و مشکلات جسمانی که جانبازان با آن روبرو هستند شدند.

در ادامه دکتر سعیدحقیقی با ابلاغ سلام دکتر قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیادشهید و امور ایثارگران به جانبازان حاضر، وعده داد که مشکلات بیان شده را منعکس نماید و دیدار بعدی با جانبازان فعال در باشگاه بقیه الله (عج) باحضور دکترقاضی زاده هاشمی صورت بگیرد.