تاریخ : 1400,دوشنبه 22 آذر14:55
کد خبر : 87266 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

خطاب به مسئولان بنیادشهید؛

درباره مشکلات جانبازان تبصره ۱



امید کریم پور؛ جانباز ۷۰درصد تبصره1 ؛ برادر شهید و دو جانباز - بسم رب الشهدا والصدیقین؛ با عرض سلام و خسته نباشید؛ اینجانب امید کریم پور؛ جانباز ۷۰درصد دوپا قطع، برادر شهید و برادر دو جانباز ۴۵ درصد و ۱۰ درصد؛ تبصره ۱ حالت اشتغال بنیاد شهید، به نمایندگی از ۴۵ هزار نفر جانباز تبصره ۱ به عنوان یک ذینفع به استحضار  جنابان قاضی زاده هاشمی و پاکدل می رساند.

ما جانبازان تبصره۱ فراموش شده ایم و نه دلسوزی داریم و نه کسی که پیگیری کند البته بودن گروه هایی به اسم تبصره ۱ ها که تا به امروز نتوانستن کاری کنند و فقط وعده وعید به تبصره ۱ ها دادند. ما جانبازان تبصره ۱ طبق قانون تبصره ۱ قانون حالت اشتغال بنیاد شهید که در سال ۷۲ مصوبه و در سال ۷۴ اصلاح و به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسیده است. باید حقوقمان طبق خدمات کشوری همطراز و پرداخت می شده که تا به امروز همچین اتفاقی نیوفتاده. طبق جداول و اشل خدمات کشوری تمام ایتم ها را خواستاریم به طور صحیح و بی نقص و کامل. آقای پاکدل اگر ما تبصره ۱ ها جز خدمات کشوری محسوب میشویم پس کجاست ایتم های خدمات کشوری در فیش حقوقیمان برادر؟ بحث دوم از سال ۷۴ به بعد نسبت به سال حالت اشتغال هر جانباز تبصره ۱ ما معوقه داریم چرا تا امروز پرداخت نشده؟

خواستار معوقات اصلی قانون تبصره ۱ از سال ۷۴ هستیم. موضوع بعدی در مورد ماده ۵۱ هست  و معوقاتش از سال ۹۱ که حق بجا و قانونی ما تبصره ۱ ها است طبق قانون خودشان. چرا ماده ۵۱ را اعمال نمیکنین برای تبصره ۱ ها جناب پاکدل؟ مگر رای دیوان را نداریم ما؟ مگر قانونش در کتابچه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران نوشته نشده؟ ما حقوقمان نه طبق ماده ۳۸ پرداخت می شود نه ماده ۳۹؛ و گفته کسانی که حقوقشان را از بنیاد می گیرند بنیاد موظف است ۲۵درصد حداقل حقوق کارکنان دولت را هر سال حساب کنه و به عنوان فوق العاده ایثارگری به ما پرداخت کنه.این همه کارشکنی چه معنی دارد؟به قانون نوشته خودتان هم احترام نمیزارین؟! مگر ما جانبازان تبصره ۱ جانباز نیستیم؟ مگر در این آب و خاک مجروح نشده ایم؟

این همه ظلم به ما چه معنایی دارد؟ یتیم گیر آورده اید؟ حقوق یک جانباز ۷۰درصد دو پا قطع بجز حق پرستاری که ربطی به این موضوع ندارد، باید ۶۲۰۰ باشد جناب پاکدل ؟این وضع معیشت اسفناک  تبصره ۱ هاست. برادر دیگه خود حساب کن آن  درصد پایین تبصره ۱ چقدر می گیرد.. بحث بعدی بعد از اجرا شدن موارد فوق به طور صحیح و بی عیب بحث بازنشستگی و پاداش ما تبصره ۱ ها است. چرا بلاتکلیفیم ما تا امروز؟ چرا هنوز بحث بازنشستگی ما را تدوین نکردید، به مجلس ارائه ندادید برای تصویب؟

ما موانع قانون را بلدیم جناب پاکدل! ما هرچی بخواهیم طبق قانون می خواهیم؛ حقمان را  می خواهیم؛ نه بیشتر نه کمتر؛ و تا گرفتن حقمان مطمئن باشین کوتاه نخواهیم امد حتی یک لحظه. بس از دیگر ساکت نشستیم و هر بلایی و حق خوری سرمان اوردید. بنده قرار ملاقات و جلسه ای می خواهم از حراست محترم بنیاد و جناب پاکدل که نماینده هایمان را برای پیگیری راهی کنیم هر چه سریعتر اقدامات لازم را مبذول بفرمایند.

با تشکر از پایگاه خبری فاش نیوز

از طرف ۴۵ هزار نفر جانباز تبصره ۱ حالت اشتغال بنیاد شهید