تاریخ : 1400,سه شنبه 23 آذر13:45
کد خبر : 87332 - سرویس خبری : اخبار

همکاری هلال‌احمر و بنیاد شهید برای تامین داروی جانبازان



مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌ احمر از تعامل این سازمان با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تامین داروهای خانواده شهدا و جانبازان توسط این سازمان خبر داد.

 

همکاری هلال‌احمر و بنیاد شهید برای تامین دارو خانواده شهدا و جانبازان علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌ احمر از تعامل این سازمان با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تامین داروهای خانواده شهدا و جانبازان توسط این سازمان خبر داد. وی با اعلام این خبر اظهار داشت: در نشستی با علیرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بر تعامل بیشتر این سازمان برای تأمین دارو‌های خانواده شهدا و جانبازان عزیز انقلاب اسلامی تأکید شد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌ احمر افزود: با هم افزایی و تعاملات انجام شده با معاونت درمان بنیادشهید شاهد تفاهمات هرچه بیشتر در مسیر رفع نیاز‌ها و تأمین دارو‌های خانواده محترم شهدا و جانبازان عزیز کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه همه تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های خانواده ایثارگران در حداقل زمان ممکن به کار خواهیم بست، اضافه کرد: مطالبات داروخانه‌ها را نیز در این زمینه پیگیری خواهیم کرد.


منبع : دفاع پرس