تاریخ : 1400,پنجشنبه 25 آذر17:18
کد خبر : 87369 - سرویس خبری : استان ها

شهادت جانباز بصیر آذربایجانی


شهادت جانباز بصیر آذربایجانی

جانباز ۷۰ درصد بصیر «هوشنگ علی‌پور» اهل آذربایجان غربی، روز سه شنبه ۲۳ آذر به یاران شهید خود پیوست...

فاش نیوز - جانباز ٧٠ درصد بصیر «هوشنگ علی‌پور» اهل آذربایجان غربی، روز سه شنبه ۲۳ آذر به یاران شهید خود پیوست.

 پیکر پاک این جانباز ۷۰ درصد با حضور مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی و آحاد مردم، مسئولان و هم‌رزمان وی تشییع و در باغ رضوان ارومیه به خاک سپرده شد.

 شهید علی‌پور از جانبازان بصیر سرافراز استان آذربایجان غربی از لشکر ۲۱ حمزه در منطقه ابوغریب بود، که بر اثر اصابت ترکش توپ در سال ۱۳۶۵ از ناحیه گونه و چشم‌ها مجروح شد و پس از سال‌ها صبوری به یاران شهیدش ملحق شد.

 

در متن پیام تسلیت مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی آمده است:

  استواری و عظمت جانبازان که پس از جان‌فشانی بی‌ادعا در عرصه مبارزه با خصم با زخمی بر پیکر و رنجی خاموش در پس صلابت آسمانی، عمری بسته لب از شِکوِه، تجلی شوکت ایثار را به نظاره نهاده‌اند، شُکوه را شرمنده می‌سازد. خبر شهادت جانباز ۷۰ درصد بصیر، صبور و فقید این دیار «هوشنگ علیپور» که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

این جانباز سرافراز پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

ضایعه وارده را به خانواده محترم ایشان و مردم شهیدپرور استان شهیدپرور آذربایجان غربی تسلیت و تهنیت گفته و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سید الشهدا (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.