تاریخ : 1400,چهارشنبه 08 دي17:04
کد خبر : 87653 - سرویس خبری : اخبار

کردستان قهرمان وزنه برداری رامسر شد

اختتامیه مسابقات وزنه برداری جانبازان رامسر/تصاویر


اختتامیه مسابقات وزنه برداری جانبازان رامسر/تصاویر

پس از سه روز رقابت نفسگیر بین جانبازان وزنه بردار کشور در رامسر، برترین های این رشته ورزشی مشخص شدند...

فاش نیوز - بالاخره پس از سه روز رقابت نفسگیر بین جانبازان وزنه بردار کشور در رامسر، برترین های این رشته ورزشی مشخص شدند.

 به گزارش خبرنگار ما، با همه مسائل و مشکلات موجود در راه برگزاری این دوره از مسابقات قهرمانی کشوری جانبازان در شهر رامسر، بالاخره قهرمانان وزنه بردار جانباز مشخص شدند.

 بنابراین گزارش، صبح امروز چهارشنبه نهم دی ماه، مراسم اختتامیه و اهدای جام قهرمانی و رده بندی مسابقات برگزار شد و طبق پیش بینی های قبلی تیم های کردستان به عنوان قهرمان این دوره و استان های تهران و کرمانشاه هم به عنوان تیم های نایب قهرمان و مقام سوم مسابقات، کاپ های قهرمانی را دریافت کردند.



 امام جمعه رامسر، پدر شهید مدافع حرم «حمیدرضا اسداللهی» و جمعی از مسئولین و خانواده شهدا، به عنوان میهمانان ویژه مراسم اختتبامیه در سالن شهید چمران رامسر حضور داشتند.

 در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام «علیخانی» امام جمعه رامسر، در سخنان کوتاهی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، به جانبازان حاضر خیرمقدم گفته و در ادامه برنامه، گروه باستانی کاران جانباز به هنرنمایی پرداختند. گل عنبری به عنوان مسئول کمیته فنی مسابقات، گزارش مبسوطی از روند و مسائل فنی مسابقات ارائه کرد.

 قابل ذکر است که ۲۳ استان و ۲۰۵ ورزشکار، مربی و داور کشوری در این مسابقات حضور داشتند. از نکات قابل توجه مسابقات، حضور تعداد زیادی از جانبازان نخاعی در قالب وزنه بردار، داور، مربی و همراه بود که با شرایط سخت و از راه دور در رامسر حضور یافته بودند و بعداز دو سال دوری از مسابقات، به خاطر کرونا به رقابت با یکدیگر پرداختند.