تاریخ : 1400,دوشنبه 13 دي17:13
کد خبر : 87758 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

فریاد تبصره یکی ها !



پیام جانبازان تبصره یک:

قابل توجه رئیس بنیاد شهید
- بسم الله الرحمن الرحیم؛ جناب قاضی زاده هاشمی، ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران، شما فردی انقلابی و دلسوز جامعه هدف هستید. مگر ما جانبازان تبصره یک جانباز نیستیم؟! مگر حق و حقوقی نداریم؟! جناب هاشمی، در قانون تبصره یک که سال ۷۴ تصویب شده گفته باید جانبازان تبصره یک طبق شاغلین کشوری و طبق نظام هماهنگ آن موقع و خدمات کشوری فعلی همطراز شوند. کجاست این همطرازی در فیش حقوقی ما تبصره یک ها که نمی بینیم؟!

کجا هستند آیتم های خدمات کشوری در فیش حقوقی ما جناب هاشمی..اگر ما تبصره یکی ها جزء خدمات کشوری محسوب می شویم، پس خواستار اجرای کامل فصل دهم قانون خدمات کشوری به طور دقیق و کامل هستیم..و اگر کلا عقیده ای به جانبازان تبصره یک ندارید بفرمایید تا ما تکلیف خود را بدانیم... معوقات ما تبصره یکی ها از سال تصویب قانون یعنی سال ۷۴ چه شد؟ فوق العاده ایثارگری ماده ۵۱ که حق مسلم ما تبصره یکی هاست و از سال ۹۱ معوقه دارد کجاست؟
جناب هاشمی عزیز، جانبازان تبصره یک در کشور حدودا ۴۵ هزار نفر هستند. آیا می دانید جانبازان تبصره یک در وضعیت وحشتناک معیشتی هستند و برای امرار معاش در آژانس و پیک موتوری کار می کنند؟ آیا جایگاه یک جانباز باید اینطور باشد برادر؟
ما تبصره یکی ها حق و حقوقی داریم؛ آن هم قانونی. نه بیشتر از حقمان می خواهیم و نه به کمتر از حقمان راضی می شویم...

جناب هاشمی، به خاطر حفظ آبروی نظام و حفظ ارزش ها ما مخالف تجمع و به کف خیابان آمدن هستیم. ولی از فقر و نداری شرمنده زن و بچه هایمان شده ایم...
لطفا فرصت دیداری بدهید تا حضوری مطالبمان را به عرض برسانیم. اجرکم عندالله