تاریخ : 1400,چهارشنبه 15 دي18:32
کد خبر : 87798 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مکان نامناسب تدفین شهدا در استانداری خراسان رضوی



فاش نیوز - از زمانی که با همت جنابعالی مشکل پرونده جانبازی حل شده توانستم ادامه تحصیل را تا کارشناسی ارشد برسانم لذا جانباز پس از رفع مشکلات معیشتی نیاز به تحصیلات عالی دارد تا بتواند در جامعه اثر گذار باشد.

 قرار است در محوطه استانداری خراسان رضوی شهر مشهد مقدس دو شهید گمنام آرام بگیرند اما متاسفانه جانمایی مزار در آبنمای محوطه است که محلی بسیار نامناسب میباشد و گله و شکایت تمام ایثارگران را درآورده است.

 متاسفانه علیرغم تغییر مسئولان و رویکرد بازگشت به اصول انقلاب اسلامی هنوز عملکرد متناسب با نام دولت انقلابی مشاهده نمیشود و همچنان با همان روش های بزن و در رو کارها انجام می شوند اما در خصوص تعیین محل مزار شهیدان گمنام که پدیده بسیار مبارکی میباشد متاسفانه علیرغم تخریب آبنمای بزرگ که اخیرا با هزینه سنگینی بازسازی شده حتی جهت قبله را در نظر نگرفتند. زیرا چنانچه مراسمی برگزار شود حاضران پشت به قبله خواهند بود.

همچنین آبنما تا اکنون بصورت میدانی برای توقف خودروی مسولان عالیرتبه برای ورود به ساختمان اصلی بوده و پس از این باید مسولان پیاده راه طی کنند. لابد چنانچه شخصی بخواهد مزار شهیدان گمنام را زیارت کند اجازه ورود به محوطه استانداری را ندهند.
در محوطه بزرگ استانداری محلهای مناسبی وجود دارد که میتواند با طراحی اصولی یادمانی و آرامگاهی معماری اسلامی و در نظر گرفتن تمام اصول فرهنگی و سیاسی و جامعه شناسی و غیره طراحی انجام شود اما خیلی با عجله بطور غیر اصولی و غیر تخصصی و نامناسب با شان شهیدان در حال انجام شدن است.