تاریخ : 1400,چهارشنبه 22 دي18:17
کد خبر : 87963 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

یاریگر دستان جانبازان، یاریگر مردم


یاریگر دستان جانبازان، یاریگر مردم

جانبازان و ایثارگران گروه جهادی حاج احمد متوسلیان، در انجام چندین پروژه اجرایی در بلوچستان مشغول و نیازمند یاری خیرین هستند...

فاش نیوز - جانبازان و ایثارگران گروه جهادی حاج احمد متوسلیان، در انجام چندین پروژه اجرایی در روستاهای حاشیه ای بلوچستان مشغول و نیازمند یاری خیرین هستند.

  جانباز قطع عضو حاج «اکبر حسین زاده»، مسئول اجرایی بخش ایثارگران گروه جهادی حاج احمد متوسلیان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: ما چندین پروژه ساخت و ساز در روستاهای حواشی بلوچستان داشتیم و با خرید مصالح و هزینه کرد، کار عملا آغاز شد. ساخت یک کارگاه بلوک زنی به همراه انبار مخصوص در شهرستان راسک سرباز که در حال حاضر در مراحل تکمیلی ست. همچنین ساخت کارگاه کاردرمانی و خوابگاه ویژه معلولین بعلاوه راه اندازی کارگاه خیاطی خانواده‌های بی سرپرست با همراهی گروه جهادی حضرت زینب شریف آباد قزوین نیز از پروژه های در دست انجام است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از پروژه های اجرایی که در حال شروع آن بودیم، ساخت مدرسه در منطقه صعب العبور « گو» بود که در حال انجام شدن و ریختن مصالح و پی ریزی و ادامه کار است اما مشکل جدی ای در این میان رخ داد که کار را تحت تاثیر قرار داد.

 «حسین زاده» ادامه داد: با بررسی منطقه متوجه شدیم که برای تردد به مدرسه، جاده صعب العبور موجود غیرقابل استفاده است و شروع به ساخت جاده کردیم که با سیل مواجه شدیم. سیل همان جاده موجود را از بین برد و مجددا باید جاده ای ساخته شود تا 70 خانوار ساکن روستای آن منطقه که با ازبین رفتن همان جاده اولیه، در روستای خود به نوعی حبس شده اند، مسیری برای تردد بیابند.

 مسئول اجرایی گروه حاج احمد افزود: در این مسیر که تلاش خود را به کار گرفته ایم که هم جاده برای مردم مانده در روستا ساخته شود و همچنین پروژه های مدرسه و کارگاه ها متوقف نگردد، خیلی به کمک های خیرین نیازمند هستیم تا به بودجه انجام این امور، به دستان پربرکت و خیرخواه ایثارگران و مردم نوع دوست، کمک شود و مردم چشم به راه و نیازمند این مناطق محروم و مظلوم حاشیه نشین از حالت استیصال مسائلی مانند ازبین رفتن جاده، نداشتن مدرسه، مشکل اشتغال و .... بیرون بیایند.

 بی شک یاری رساندن به این جانبازان و ایثارگران سختکوش که دست از کمک به همنوع برنداشته و به قول حاج قاسم رحمت الله علیه، کمک می کنند که مردم از خانه خود آواره نشوند و زندگی و عزتشان حفظ شود؛ کاری ست که به قول حافظ، فرشتگان مکارمش را به آفاق خواهند برد.

https://www.aparat.com/v/BhZiy

از نیکوکاران عزیز تقاضا می شود جهت مشارکت در این امر خداپسندانه، کمک‌های خود را به حساب شبا شماره:
IR400550015480006251956001
بانک اقتصاد نوین
بنام حسین اسرافیلی و اکبر حسین زاده
و یا شماره کارت:
5029381025816083
بانک دی بنام حسین اسرافیلی
واریز نمایید.

جانبازان گروه جهادی‌ حاج‌احمد‌ متوسلیان‌ و‌ باشگاه‌ ستارگان‌ ایثار، تضمین می‌کنند که وجوه واریزی شما برای معلولین و محرومین استان سیستان و بلوچستان هزینه شود.

 


عکس از جانباز حاج اکبر حسین زاده

گزارش از شهید گمنام