تاریخ : 1400,دوشنبه 27 دي12:48
کد خبر : 88042 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

دیداررییس بنیاد با مادر و خانواده شهیدان «ملکی»



معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه یکشنبه ۲۶ دی ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا با مادر و خانواده شهیدان «ملکی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار با خانواده معظم شهدا توفیق و وظیفه خادمان شهدا است/تأمین مسکن خانواده معظم شهدا با استفاده از همه ظرفیت‌ها پیگیری می‌شود

 دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با حضور در منزل شهیدان «مهرداد و مهدی ملکی» با خانم «عصمت خسروانی طهرانی» مادر مکرمه این شهیدان والامقام دیدار و از مقام والا و ایثارگری شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار با خانواده معظم شهدا را توفیق و وظیفه خادمان شهدا دانست و گفت: در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) که به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است خدمت شما آمده‌ایم تا از حضورتان کسب فیض کنیم و ادای وظیفه خدمت و تکریم مقام والای شهدا را به جای آوریم.
معاون رئیس‌جمهور در این دیدار در جریان وضعیت این خانواده معزز شهید قرار گرفت و گفت: در حال حاضر اشتغال ایثارگران مهمترین مسئله در خدمات رسانی به جامعه ایثارگری است که باید با استفاده حداکثری از برنامه‌های ملی و ورود به عرصه‌های کارآفرینی زمینه تعالی جامعه ایثارگری و حل مشکلات این عزیزان را فراهم کنیم.
وی تأکید کرد: مشکل مسکن خانواده معظم شهدا به خصوص عزیزانی که تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند، به‌صورت ویژه با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های حاکمیتی مانند وزارت مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن، شهرداری‌ها، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دستور کار قرار می‌گیرد.
قاضی‌زاده هاشمی در پایان این دیدار صمیمی خطاب به مادر مکرمه شهیدان ملکی گفت: دعا کنید و از شهدای عزیز بخواهید تا بتوانیم گره از مسائل ایثارگران باز کنیم.
گفتنی است‌ در این دیدار جانباز ۷۰ درصد بصیر «امیر نظام اسلامی» از روایان دفاع مقدس و «حجت الاسلام والمسلمین احمد حاجی آبادی» برادر شهید و امام جماعت مسجد چهارده معصوم شرق تهران و «علی محمدی» جانباز ۱۵ درصد و ذاکر اهل بیت (ع) حضور داشتند.
بسیجی شهید «مهرداد ملکی» دیده بان لشگر حضرت رسول (ص) در سال ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی جفیر به شهادت رسید و برادر پاسدارش شهید «مهدی ملکی» فرمانده توپخانه لشگر ۲۵ کربلا در‌ بهمن ماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو به مقام درجه رفیع شهادت نائل آمد.


منبع : ایثار