تاریخ : 1400,دوشنبه 27 دي15:45
کد خبر : 88068 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

ضرورت عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در ارتش



امیر سرتیپ ولی‌وند بر ضرورت عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی تأکید کرد.

 

امیر ولی‌وندامیر سرتیپ «حسین ولی‌وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در همایش علمی و سیاسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در سالن شهید فلاحی این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دافوس آجا میزبان و محل پرورش خیل عظیمی از شهدا در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حافظ انقلاب و دفاع از ارزش‌ها بوده است.

وی ادامه داد: تا زمانی که در این لباس و در میثاق با ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم در مسیر جهاد و شهادت، مستحکم و با اقتدار گام برمی‌داریم.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با بیان اینکه همه بخش‌های ارتش و نیرو‌های مسلح در یک مسیر عالی حرکت می‌کنند، افزود: برنامه، راهبرد‌ها و عملکرد همه ما یک حرکت واحد را در رسیدن به اهداف ارتش دنبال می‌کند.

امیر ولی‌وند با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: در رسیدن ما به اهداف‌مان، امروز فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای دارد؛ لذا ما باید دریابیم که در این فضا بایستی چطور تلاش کنیم و گام برداریم تا بتوانیم روشنگری کنیم، اثرگذار باشیم و به نتیجه مد نظر برسیم.

وی عنوان کرد: امروز مهم‌ترین اقدام در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، حرکت عملیاتی در مسیر تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

فرمانده دافوس ارتش خاطرنشان کرد: صرف تکرار کردن مؤلفه‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ما را به جایی نمی‌رساند؛ بلکه ما باید تلاش کنیم و وظیفه خود را در این حوزه انجام دهیم و خروجی آن را به سرپنجه‌ها برسانیم.


منبع : دفاع پرس