تاریخ : 1400,سه شنبه 05 بهمن15:20
کد خبر : 88107 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

بازدید جانبازان ۷۰ درصد از دستاوردهای هوافضای سپاه/تصاویر


بازدید جانبازان ۷۰ درصد از دستاوردهای هوافضای سپاه/تصاویر

تعدادی از ورزشکاران جانباز تهران صبح روز گذشته با حضور در نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران، از دستاوردها و توانمندی‌های جوانان غیور کشورمان در عرصه‌ی هوافضا بازدید کردند...

فاش نیوز - تعدادی از ورزشکاران جانباز تهران صبح روز گذشته با حضور در نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران، از دستاوردها و توانمندی‌های جوانان غیور کشورمان در عرصه‌ی هوافضا بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ما، در این برنامه که تعداد 30 نفر از جانبازان 70درصد و عمدتاً نخاعی تهران حضور داشتند، سردار پاسدار موسوی، جانشین فرمانده هوافضای سپاه، ضمن خیرمقدم به جانبازان و خانواده‌ی آنها، ضمن ارائه‌ی توضیحاتی در زمینه‌ی پیشرفت‌های غرورآفرین در زمینه‌ی موشکی و پهپادی کشور، از عدم حضور سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده‌ی نیروی هوافضای سپاه در این برنامه به دلیل تداخل برنامه‌های وی عذرخواهی کرد و در ادامه «حسین اسرافیلی» مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی به نمایندگی از جانبازان حاضر و ایثارگران و جانبازان از زحمات و افتخاراتی که پرسنل و فرماندهان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای بالابردن سطح امنیت و مبارزه با دشمنان برای مردم و کشور عزیزمان به وجود آورده‌اند، تقدیر کرد.

در ادامه‌ی برنامه، جانبازان ویلچری در معیت خانواده‌هایشان از بخش‌های مختلف نمایشگاه که شامل، انواع موشک‌های بالستیک، پهپادها، سامانه‌های راداری پیشرفته، لانچرهای پرتاب موشک و کروز و ... بازدید کردند و با توضیحاتی که مسئولین بخش‌ها ارائه دادند، در جریان روند چگونگی شکل‌گیری واحدهای موشکی و پهپادی در دوران دفاع مقدس تا موفقیت‌های بی‌نظیری که در حال حاضر کشورمان به آن دست یافته، قرار گرفتند.

| محمدرضا عسکری
| تصاویر از اسماعیل پارساکیا