تاریخ : 1400,دوشنبه 04 بهمن12:30
کد خبر : 88188 - سرویس خبری : عکس

در دهکده نشاط ولیعصر(عج) صورت گرفت:

گرامیداشت مقام مادر و تقدیر از همسران جانباز/تصاویر


گرامیداشت مقام مادر و تقدیر از همسران جانباز/تصاویر

همزمان با سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، همسران جانبازان نخاعی و ویلچری ورزشکار تهران مورد تجلیل قرار گرفتند...

فاش نیوز - همزمان با سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، همسران جانبازان نخاعی و ویلچری ورزشکار تهران مورد تجلیل قرار گرفتند.

 به گزارش خبرنگار ما، در این جشن باشکوه که غفوری سرپرست بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، داود حیدری مدیرعامل مجموعه دهکده نشاط ولیعصر(عج) و شصت نفر از جانبازان و خانواده مکرمشان حضور داشتند، پس از تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، غفوری سرپرست بنیادشهید تهران بزرگ با گرامیداشت این روز بزرگ، از زحمات، همراهی و مجاهدت همسران ایثارگران، به ویژه جانبازان تقدیر کرد و در ادامه برنامه دکتر حیدری به عنوان مدیر دهکده، ضمن خیرمقدم به جانبازان و خانواده آنها، در مورد بخش های مختلف دهکده نشاط ولیعصر توضیحاتی ارائه داد و از جانبازان، ایثارگران و خانواده ابشان دعوت کرد با مراجعه به ابن دهکده از خدمات متنوع مجموعه استفاده کنند..

ادامه مراسم جشن روز گذشته با برگزاری برنامه های متنوع و مهیجی با حضور تعدادی از خوانندگان و شعبده بازان تلویزیون و اهدای جوایزی به کودکان حاضر در جلسه همراه بود.

در قسمت بعدی برنامه با دعوت از همسران جانبازان، لوح تقدیر به همراه کارت هدیه به آنها اهداء گردید و با تشویق حاضرین این همسران ایثارگر مورد تجلیل قرار گرفتند.

پایان بخش این مراسم نیز، مدیحه سرایی توسط جانباز نخاعی "سید علی سیدی" بود که در مدح و منقبت حضرت زهرا سلام الله علیها صورت گرفت.
پذیرایی با جای و شیرینی و شام از برنامه های حاشیه ای مراسم بود.

 

| گزارش و عکس از محمدرضا عسکری