تاریخ : 1400,جمعه 15 بهمن13:51
کد خبر : 88438 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

این نحوه و شیوه پرداخت معوقاتتان بود؟



جانباز ماده 38 - جناب آقای پاکدل شما که تیتر میزنید و همه جا جار میزنید معوقات ماده ۳۸ مرحله آخر واریز شد و حتی در رسانه تلویزیون و شبکه خبر زیرنویس می کنید، چه هدفی از این کارتان دارید می خواهید به مردم بگویید شما اینقدر دقیق و منظم کار می کنید! مردم هم باور می کنند که بنیاد چقدر به جانبازانش رسیدگی می‌کند، اشکال ندارد همه جا جار بزنید.

آخه آدم می ماند قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را پس اگر اینقدر رسیدگی می کنید پس چرا هر چند وقت جانبازان از سراسر کشور زن و مرد با جسمی ناقص و ناتوان و کپسول اکسیژن در زمستان و توی هوای سرد دو شبانه روز جلوی درب بنیاد مرکز تحصن می کنند و شما هیچ اعتنائی به آنان نمی کنید این است رسم مردانگی؟!

 به وعده و تعهداتتان هم که عمل نمی کنید، ای کاش به مردم می گفتید که همین معوقات را چگونه و بعد از گذشت ده سال با ارزش همان قدیم چگونه مثل گوشت قربانی به آنان پرداخت کردید می‌گفتید نحوه واریز و پرداخت تان دیمی و شیر یا خط بوده به عنوان مثال و به قول خودتان طی چهار مرحله برای یکی یک مرحله دیگری سه یا چهار مرحله برای تعدادی هم صفر مرحله ! این نحوه و شیوه پرداخت معوقاتتان بود؟

  حالا آن ایثارگری که صفر مرحله یا یک یا حتی چهار مرحله از کجا بفهمد که دیگر طلبی از بابت معوقات ندارد؟ شما که نه نحوه محاسبات را عنوان کردید نه صورت حساب و تسویه و هیچ مدرکی در اختیار جانبازان نگذاشتین فقط بلدید تو بوق و کرنا کنید. بنابراین سرتان را از زیر برف خارج کنید که همه جانبازان می دانند حقشان را چگونه پایمال کردید.