تاریخ : 1400,دوشنبه 25 بهمن11:55
کد خبر : 88653 - سرویس خبری : اخبار

جزئیات جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثاردفاع مقدس



جزئیات دهمین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، جزئیات دهمین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را عنوان کرد.

دهمین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه به ریاست سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مصلح پس از اتمام جلسه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسات هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با توجه به اهمیت موضوع به صورت منظم تشکیل می‌شود که امروز دهمین جلسه آن برگزار شد.

وی ضمن تشکر از حضور وزرا و فرماندهان نیروهای مسلح، با بیان اینکه در این جلسه در خصوص چهار الی پنج موضوع بحث صورت گرفت؛ افزود:  آیین‌نامه ساماندهی مباحث آموزشی و پژوهشی دفاع مقدس بطور مفصل بحث و اصلاحاتی صورت گرفت و کلیات آن تصویب شد و بعداً اصلاحاتی صورت خواهد گرفت که لازم الاجراست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: آیین‌‌نامه حفظ و مرمت یادمان‌ها و آثار باقی مانده از دفاع مقدس به صورت مفصل مورد بحث قرار گرفت و در حاشیه این موضوع مهم، مسئله مرمت، احیا و بازسازی بخش‌هایی از مواضع رزمندگان اسلام در جبهه‌ها و یا شهرهایی که مورد بمباران دشمن قرار گرفتند،  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سپس تصمیم‌گیری شد.

سرلشکر باقری یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در جلسه را بررسی بودجه سال 1400 بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دوستان گزارش بودجه 1400 را مطرح کردند که مورد تایید اعضاء قرار گرفت و سپس برنامه و بودجه سال 1401 مورد بحث و کلیات آن مورد تایید قرار گرفت که جزئیات آن در کمیسیون تلفیق و ستاد کل بحث خواهد شد.

وی اصلاح آیین‌نامه کارکنان بنیاد حفظ آثار و و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را یکی دیگر از مصوبات این جلسه عنوان کرد و گفت: اعضا در این جلسه نکات ارزشمندی را درخصوص حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشتند. این نکات مندرج در گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اشاره شده‌ که امیدواریم شاهد پیشرفته نتایج باشیم.


منبع : tasnimnews خبرگزاری تسنیم