تاریخ : 1400,چهارشنبه 27 بهمن12:04
کد خبر : 88687 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

پیام رئیس بنیاد شهیدبه مناسبت روز مددکار



معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز مددکار اظهار امیدواری کرد گامی بلند در راستای اعتلای فرهنگ مددکاری و ارتقاء این جایگاه مقدس در بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور تحقق منزلت، سلامت و سرمایه اجتماعی ایثارگران برداشته شود.
 
پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز مددکار/ ارتقای جایگاه مددکاری در بنیاد به منظور تحقق منزلت، سلامت و سرمایه اجتماعی ایثارگران

 در پیام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است:
قلم و بیان را چه رسد به بلندای بی‌انتهای فضایل مولی‌الموحدین، امیر المومنین، حضرت علی ابن ابیطالب، بزرگ مددکار تاریخ بشریت.
به شکرانه تشرف حرفه مددکاری به این طلوع خجسته و به پاس همدلی و همراهی مددکاران متعهد و دلسوز در تأمین امید، آرامش، انگیزه و مشارکت اجتماعی ایثارگران، مراتب سپاس و قدردانی خویش را از مجاهدت و تلاش‌های بی‌شائبه این عزیزان اعلام می‌دارم.
امید است با استعانت از درگاه احدیت، استفاده از این سرمایه عظیم انسانی، بهره جستن از مبانی و اصول تخصصی و ارائه رویکردی علمی، گامی بلند در راستای اعتلای فرهنگ مددکاری و ارتقاء این جایگاه مقدس در بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور تحقق منزلت، سلامت و سرمایه اجتماعی ایثارگران برداریم.
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی


منبع : ایثار