تاریخ : 1400,چهارشنبه 11 اسفند12:27
کد خبر : 88905 - سرویس خبری : اخبار

دو جانباز ۷۰ درصدو آزاده دفاع مقدس آسمانی شدند


دو جانباز ۷۰ درصدو آزاده دفاع مقدس آسمانی شدند

جانبازان شهید "حاج ایوب عبادی" و "اسفندیار جعفری"که از جانبازان دفاع مقدس بودند بلاخره به آرزوی دیرینه شان رسیدند و شربت شهادت را سرکشیدند و به دیدار معبود شتافتند.

فاش نیوز - "حاج ایوب عبادی" جانباز 70 درصد و از یادگاران دفاع مقدس، بالاخره بعد از سالها مجاهدت درراه خدا و اسلام، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
 
جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «حاج‌ ایوب عبادی» به همرزمان شهیدش پیوست

"حاج ایوب عبادی جامخانه" جانباز 70 درصد، که از آزادگان سرافراز کشور عزیزمان نیز بود و در طی هشت سال دفاع مقدس ذر جبهه ها به مقابله با دشمن بعثی پرداخته بود همزمان با مبعث رسول اکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) پس از سالها تحمل رنج و آلام جراحات ناشی از مجروحیت در دوران جنگ نحمیلی و اسارت، خلعت زیبای شهادت را پوشید و به کاروان شهدا ملحق شد.
آزاده و جانباز شهید "حاج ایوب عبادی" که اهل روستای جامخانه از توابع شهرستان ساری بود، بیش از هشت سال در اسارت دشمن بعثی عراق بود و ناملایمات بسیاری را در بند رژیم بعث متحمل شده بود.

مراسم تشییع و تدفین پیکرشهید عبادی امروز برگزار خواهد شد.

در خبری دیگر:

"اسفندیار جعفری" از جانبازان 70 درصد استان اصفهان نیز پس از سال‌ها درد هجران از دوستان و همرزمان شهیدش و تحمل جراحات ناشی از مجروحیت در دفاع مقدس به شهادت رسید.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «جعفری» به خیل شهیدان پیوست
جانباز مجاهد"اسفندیار جعفری" جانباز 70 درصد شهرستان نجف‌آباد و از یادگاران جنگ تحمیلی هشت ساله بود که به صورت داوطلبانه به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و پس از مدتها حضور در جبهه و مقابله با تهاجم دشمن تا دندان مسلح بعثی، در عملیات کربلای 5 بر اثر اصابت ترکش به ناحیه سر بشدت مجروح شد و مدال پرافتخار ایثار و جانبازی را بر سینه داشت.