تاریخ : 1400,یکشنبه 15 اسفند15:17
کد خبر : 88996 - سرویس خبری : باغ بهشت

شهید مشهوری: راه شهدا را ادامه دهید



شهید علی مشهوری در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «راه شهدا که راه انبیاست ادامه دهید.»

 

شهید مشهوری: راه شهدا را ادامه دهید

«شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید علی مشهوری

«بسم الرحمن الرحیم

با درود به روان پاک پیامبر بزرگ اسلام و سلام بر مهدی صاحب‌الزمان و سلام بر نائب بر حقش امام خمینی و سلام بر پدر عزیزم و سلام بر مادر مهربانم و سلام بر همه شهیدان راه حق از امام حسین (ع) تا امروز که برای اسلام خون دادند و از دریای خون شنا کردند و به ساحل که همان اسلام راستین است رسیدند و به حق تعالی پیوستند.

اینجانب علی مشهوری این وصیت نامه را در لحظاتی که برای سرکوبی نیرو‌های عراقی و جنگ با بعثی‌های عراق آماده شده‌ایم و تا چند ساعت دیگر حمله دوم و یا سوم را برای سرکوبی آن‌ها آغاز می‌کنیم می‌نویسم، انشاءالله که پیروز می‌شویم.

از پدر بزرگوارم و مادر مهربانم طلب عفو دارم، در تربیت فرزندانم به روش اسلامی کوشا باشید و آن‌ها را اسلامی و جهادگر تربیت کنید؛ اگر شهید شدم امیدوارم راه مرا که همان راه انبیاست ادامه دهید، از شما خواهشمندم در نماز جمعه شرکت کنید.»

منبع: فارس


منبع : دفاع پرس