تاریخ : 1400,یکشنبه 22 اسفند14:54
کد خبر : 89123 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

جمعی از خانواده شهدا: قوه قضاییه با شایعه پردازان برخورد کند



فاش نیوز -  سفر اخیر رئیس بنیاد شهید به عراق و امضای تفاهم نامه با موسسه شهدای عراق که رسیدگی به امور شهدای پس از صدام و شهدای جبهه مقاومت را بر عهده دارد، به رغم شفاف سازی چند باره ماهیت تفاهم نامه، به مذاق برخی لیبرال مذهب ها خوش نیامده و دست آویز برخی سوءاستفاده گران معلوم الحال شده است.

خانواده ایثار و شهادت افتخار می کنند که اگر صدام بازیچه دست ابرقدرت ها تلاش کرد میان تنها دو کشور شیعه جهان اختلاف اندازد، پیوند های دینی و مذهبی هزار و چهارصد ساله به برکت خون شهدای جبهه مقاومت و مخصوصا خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر تجدید حیات یافتند.

معیار سنجش عملکرد مجموعه ها برای ما تقویت جبهه جهانی مقاومت است نه خوش آمد دوگانه زیست هایی که ۸ سال تجاوز به ملت مظلوم یمن را ندیدند ولی برای کوچکترین اتفاقات در فلان کشور اروپایی یقه دریده اند.

ما خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بار دیگر وفاداری خویش به آرمان های انقلاب اسلامی از جمله یاری مستضعفان عالم در مقابل مستکبران را یادآور شده و از قوه قضائیه مطالبه جدی داریم نسبت به برخورد قانونی و قاطع با خناسانی که موجب وهن خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم هستند، اقدام کند.