تاریخ : 1400,چهارشنبه 25 اسفند13:37
کد خبر : 89260 - سرویس خبری : اخبار

تقدیر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اقدامات صدا و سیما برای ترویج و نهادینه سازی «روز بزرگداشت شهدا و روز جانباز»



معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارسال پیامی به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از اقدامات سازمان صدا و سیما برای ترویج و نهادینه‌سازی «روز بزرگداشت شهدا و روز جانباز» تقدیر و تشکر کرد.

 
تقدیر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اقدامات صدا و سیما برای ترویج و نهادینه سازی «روز بزرگداشت شهدا و روز جانباز»

به گزارش «ایثار»، متن پیام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به این شرح است:
جناب آقای دکتر جبلی
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
سلامٌ علیکم
ایثار و شهادت، راه و راز بزرگ پایداری و ماندگاری و پشتوانه‌ی بی‌بدیل رستگاری جامعه‌ی مؤمن به مبانی تفکر اصیل و ناب اسلامی است و مبین اوج ایمان، عبودیت و نماد کامل تحقق والاترین ارزش‌های معنوی و الهی در وجود انسان است. بی‌شک زنده نگه داشتن، بسط، گسترش، تعمیق و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت، ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بسترساز توسعه و پیشرفت ایران اسلامی است.
اقدامات سازمان صدا و سیما برای ترویج و نهادینه‌سازی «روز بزرگداشت شهدا و روز جانباز» که جلوه‌ای از فرهنگ تحسین‌برانگیز بزرگداشت یاد و خاطره شهدای معزز به عنوان اسطوره‌های همیشه ماندگار تاریخ کشور و تکریم جامعه شاهد و ایثارگر می‌باشد، قابل تقدیر و تشکر است.
بر خود فرض می‌دانم که از تدابیر شایسته و مساعدت ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان جهت انعکاس مطلوب و فعالیت شایسته پیرامون روز بزرگداشت شهدا در رسانه ملی به عنوان کارآمدترین ابزار ترویج فرهنگ الهی و معنوی ایثار و شهادت تشکر و تقدیر نموده و از خداوند متعال موفقیت روزافزون جنابعالی و همکارانتان در رسانه ملی را مسألت می‌نمایم.
سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی
انتهای پیام/