تاریخ : 1400,پنجشنبه 26 اسفند19:45
کد خبر : 89262 - سرویس خبری : استان ها

پیام تبریک مدیرکل بنیاد ایلام به مناسبت ولادت حضرت امام زمان عج(عج)



پیام تبریک مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت ولادت حضرت امام زمان (عج)

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت ولادت حضرت امام زمان (عج) با صدور پیامی، این روز را به محضر نائب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، مردم شریف استان ایلام و به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایثار از ایلام؛ متن پیام دکتر جمال اسدی به این شرح است:

«السَّلامُ عَلَیْکَ یَا نُورَ اللَّهِ الَّذِی یَهْتَدِی بِهِ الْمُهْتَدُونَ وَ یُفَرَّجُ بِهِ عَنِ الْمُؤْمِنِینَ»

فرارسیدن نیمه شعبان؛ زادروز مولود ظلمت سوز و سراسر نور دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت، منجی موعود بشریت، احیاگر اسلام ناب محمدی و برپاکننده حکومت عدل الهی حضرت حجت ابن الحسن (عج) است.

نام‌گذاری این مناسبت خجسته به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، در حقیقت بیان‌گر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

اینجانب فرارسیدن ولادت با سعادت منجی عالم بشریت را خدمت نائب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، مردم شریف استان ایلام و به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از همه سربازان گمنام امام زمان (عج)، جان نثاران ولایت و حافظان امنیت که مدال افتخار گمنامی حضرت یوسف زهرا (عج) را بر سینه‌هایشان دارند و خالصانه و خاضعانه در راستای حفظ امنیت کشور و مردم سرزمین شبانه روز اهتمام دارند، قدردانی می‌نمایم.

جمال اسدی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام


منبع : ایثار