تاریخ : 1401,پنجشنبه 04 فروردين18:57
کد خبر : 89295 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

با کمبود۳ برگه، بی حقوق شدم!



محسن- باعث تاسف است که در نظام اسلامی هر جایی مبانی مادی وجود داشته باشد افرادی مسول شدند که فساد را به انتها رساندند لیکن گسترش فساد در بنیاد و ارتش از عجایب نظام اسلامی است.

کلیه مدارک پزشکی بیش از بیست سال درمانم شامل سه جلد پرونده قطور در بایگانی بهداشت و درمان ارتش بود هنگامی که به کمیسیون پزشکی مراجعه کردم گفتند مدارک پزشکی ناقص است و پس از ملاحظه پرونده متوجه شدم از سه جلد پرونده قطور که شماره آنها موجود است فقط چند برگ باقیمانده که برخی ناخوانا بودند.

 به این ترتیب به دفتر اسناد پزشکی مراجعه کردم و سه شماره پرونده را استعلام کرد اما همان چند برگ بود. خلاصه رییس اسناد پپزشکی گفت از مدارک جانبازان برای پرونده افرادی که بخواهند استفاده میکنند که بهیچ وجه قابلیت ردگیری ندارند. گرچه خداوند جزای ظلم آن ظالم را خواهد داد اما نقص مدارک موجب کاهش درصد و عدم برقراری حقوق از کار افتادگی شد.

از سوی دیگر در کمیسیون بنیاد حاضر شدم که دبیر کمیسیون گفت علیرغم تایید چهار مجروحیت در پرونده فیزیکی و صورتجلسه سانحه فقط دو مجروحیت در صورتجلسه سامانه شورای پزشکی بنیاد ثبت شده که درصد را بر اساس دو مجروحیت دادند و مقرر شد دو مجروحیت دیگر پس از ثبت در سامانه شورای پزشکی مجددا تعیین درصد شود لیکن پس از مراجعه به بنیاد گفتند سامانه در اختیار مرکز است به مرکز مراجعه کن و پس از مراجعه به مرکز گفتند پرونده در بنیاد استان است. آنها از محتویات پرونده مطلع هستند که باید طبق مدارک پرونده وارد سامانه کنند.

خلاصه چند سال توپ فوتبال شدم و از هماهنگی خبری نیست انگار برای کاهش درصد بهانه میآورند در غیر اینصورت هماهنگی مرکز با استان موضوع دشوار و غیر ممکنی نیست علیهذا اینگونه حقوق قانونی جانبازان تضییع میشود و هیچیک از مراجع قانونی نیز پاسخگو نیستند.