تاریخ : 1401,سه شنبه 23 فروردين13:22
کد خبر : 89558 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

امضای تفاهم‌نامه بانک دی، سازمان سیاحتی کوثر و بنیاد شهید تهران بزرگ



تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین بانک دی، سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ روز یکشنبه ۲۱ فروردین ماه در راستای گسترش همکاری فی مابین و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای اعزام خانواده معظم شهدا و ایثارگران به زیارت عتبات عالیات به امضا رسید.
 
امضای تفاهم‌نامه بانک دی، سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ

 مراسم امضای تفاهم‌نامه گسترش سطح همکاری فی مابین و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای اعزام جامعه ایثارگری به زیارت عتبات عالیات با حضور علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی، اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و علی دستجردی مدیرعامل مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در ساختمان بانک دی برگزار شد.
در این مراسم اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه و همکاری با بانک دی و مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تلاش می‌کند تا گوشه‌ای از زحمات ایثارگران و شهدا را پاس بدارد. به لطف خدا این تفاهم‌نامه به سرانجام رسید و با اجرای آن می‌توانیم آرزوی بسیاری از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را برآورده کنیم.
علی دستجردی مدیرعامل مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر نیز با اظهار امیدواری از نتایج مطلوب اجرای این تفاهم‌نامه گفت: پس از افول بیماری کرونا این تفاهم‌نامه گام بزرگی برای ارائه خدمت به جامعه ایثارگری است و طی سال‌های گذشته هم تلاش کردیم این مسیر متوقف نشود. امیدواریم با اهتمام صورت گرفته و کاهش محدودیت‌ها این تفاهم‌نامه در همه استان‌ها اجرایی شود.


منبع : ایثار