تاریخ : 1401,یکشنبه 04 ارديبهشت13:30
کد خبر : 89743 - سرویس خبری : عکس

تجلیل از فعالان قرآنی شاهد و ایثارگر استان بوشهر


تجلیل از فعالان قرآنی شاهد و ایثارگر استان بوشهر

همزمان با شب های لیالی قدر در ماه بهار قرآن، از ۳۰ نفر فعال قرآنی خانواده شاهد و ایثارگر طی مراسمی باشکوه تجلیل به عمل آمد...

فاش نیوز - همزمان با شب های لیالی قدر در ماه بهار قرآن، از ۳۰ نفر فعال قرآنی خانواده شاهد و ایثارگر طی مراسمی باشکوه تجلیل به عمل آمد.

 در این مراسم معنوی که نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر حضرت آیت الله صفایی بوشهری، معاون استاندار، فرماندار، مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمع دیگری از مسئولین استانی و پیشکسوتان ایثار و شهادت حضور داشتند، مسئولان بر تداوم این گونه برنامه ها که موجب تقویت فضای معنوی جامعه خواهد شد تاکید نمودند.

 در ابتدای مراسم تعدادی از قاریان و حافظان شاهد و ایثارگر با نوایی دلنشین، حاضرین در مراسم را با صوتی زیبا از کلام وحی بهره مند نمودند.

 در ادامه مراسم، «غلامپور» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، ضمن خیرمقدم به حاضرین، تجلیل از قاریان و حافظان شاهد و ایثارگر را موجب شکوفایی استعدادهای قرآنی خانواده معزز شهدا و ایثارگران استان و تقویت معنویت در میان این عزیزان دانست و ترویج فرهنگ معارف قرآنی را یکی از برنامه‌های مهم خود در دوران تصدی خادمی خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر برشمرد.

 سپس حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر شهدا را در دوران حیات پربرکت خود از پیش قراولان و حافظان مرزهای مادی و معنوی نظام اسلامی معرفی کرد و گفت: امروز نیز یادگاران و هم رزمان آنان، با تمسک به معارف قرآنی ادامه‌دهنده همان مسیر نورانی شهدا در فضای امروز جامعه هستند.

 در پایان این برنامه که به همت معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، از ۳۰ فعال و نخبه قرآنی خانواده شاهد و ایثارگر با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد و هدیه ای، نیز از طرف نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر برای تعدادی از قاریان و حافظان که در مراسم، اجرای تلاوت داشتند؛ در نظر گرفته شد.

 در پایان و پس از اقامه نماز مغرب و عشا خانواده شاهد و ایثارگر شرکت کننده در این مراسم، روزه خود را با حضور مسئولان افطار نمودند.

گزارش از علامه زاده