تاریخ : 1401,چهارشنبه 07 ارديبهشت14:48
کد خبر : 89853 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

بازدیددکترعباسپور از بیمارستان میلاد شهریار



دکتر عباس‌پور با حضور در بیمارستان میلاد شهریار و دیدار با جانبازان اعصاب و روان بستری در این مرکز، در ضیافت افطاری با این جانبازان حضور یافت.

 

بازدید معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان میلاد شهریار «عبدالرضا عباسپور» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در بیمارستان میلاد شهریار و دیدار با جانبازان اعصاب و روان بستری در این مرکز، در ضیافت افطاری با این جانبازان حضور یافت.

«عبدالرضا عباسپور» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه «ایرج عربی» مدیرعامل شرکت متد و «محسن برزگر محمدی» مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جامعه هدف با حضور در بیمارستان میلاد شهریار ضمن دیدار با جانبازان اعصاب و روان بستری در این مرکز دیدار با ایشان گفت‌وگو کرد و به‌ صرف افطار با این عزیزان پرداخت.

عباسپور در این دیدار با بیان اینکه وظیفه همه مردم در برابر خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان سنگین است، اظهار داشت: مردم عزیز ما به‌ خوبی قدردان جانبازان و ایثارگران هستند و در این زمینه احساس مسئولیت می‌کنند. این فرهنگ مقدس باید در تمام عرصه‌های بهداشتی و درمانی جاری شود و آنچه این عزیزان از ما توقع دارند را برآورده کنیم.

«ایرج عربی» مدیرعامل شرکت متد نیز اظهار داشت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون ایثارگران و جان‌فشانی و ازخودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به تأکیدات رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر رسیدگی شایسته و مؤثر به ایثارگران معزز به‌خصوص جانبازان دارای آسیب اعصاب و روان اظهار امیدواری کرد که با برگزاری مراسم معنوی از این عزیزان قدردانی شود.

همچنین «محسن برزگر محمدی» مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جامعه هدف اظهار داشت: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید طبق فرمایش امام (ره) اجازه ندهند ایثارگران و جانبازان که، ولی نعمتان اصلی انقلاب اسلامی هستند به فراموشی سپرده شوند.

دکتر آئینی سرپرست بیمارستان میلاد شهریار ضمن تشکر و خیرمقدم از حاضران در این دیدار اظهار داشت: پذیرایی از ایثارگران در این ایام مبارک ماه رمضان در حقیقت فرصتی برای تجدید پیمان با اهداف حقیقی و اصیل ایشان است. ما با تجلیل از ایثارگران تلاش می‌کنیم تا دین خود را به آن‌ها ادا کنیم، البته برگزاری این قبیل برنامه‌ها کار کوچکی است و به‌طور حتم و یقین خودمان از برکات این‌گونه مراسم‌ها بهره‌مند خواهیم شد.


منبع : دفاع پرس