تاریخ : 1401,پنجشنبه 08 ارديبهشت14:44
کد خبر : 89879 - سرویس خبری : اخبار

تشکر دبیرخانه تشکل‌های شاهد و ایثارگر از وزیر نفت



در این بیانیه آمده است:
برادر گرامی جناب آقای مهندس جواد اوجی
وزیر محترم نفت
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
ایثارگران ولی‌نعمتان و چشم و چراغ ملتند و به فرموده حضرت امام خمینی (ره)، خدمت به این عزیزان خدمت به نبی مکرم اسلام (ص) است. هم اکنون که در دولت سیزدهم خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، آزادگان، جانبازان ابعاد جدیدی یافته و بارقه‌های امید آشکار شده است دشمنان و معاندین خبیث داخلی و خارجی زمزمه‌های شوم خود را آغاز کرده‌اند که به یقین این تلاش‌های مذبوحانه بی‌نتیجه خواهد بود.
حضور سالانه ده‌ها نفر از ایثارگران و خانواده معزز ممتاز در میان رتبه‌های برتر آزمون‌های سراسری بدون استفاده از سهمیه و حضور ارزنده صدها نخبه و متخصص ورزیده از جامعه ایثارگری در بدنه دولت از جمله در وزارت نفت گواه بر شایستگی‌های جامعه ایثارگری بوده و انکار شدنی نیست و ضرورت دارد برنامه‌های راهبردی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دولت محترم برای خدمت به این عزیزان استمرار یابد.
بی تردید اقدام جنابعالی در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در میان تعلل و عدم تمکین مدیران گذشته به قانون، برگ زرینی در افتخارات مدیریت در وزارت نفت خواهد بود که حقیقتاً شایسته تقدیر و تشکر است و با همت مدیران وزارت نفت اجرای این قانون در تمامی شرکت‌های تابعه نیز نهایی و تکمیل خواهد شد.
از هیئت دولت و رئیس جمهور محترم انتظار می‌رود این اقدام شایسته وزیر محترم نفت به عنوان یکی از دستگاه‌های پیشرو در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را اجر نهاده و زمینه‌های اجرای کامل آن در تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها را فراهم نماید.
جناب آقای مهندس اوجی! همان‌گونه که می‌دانید کشورمان آبستن حوادث و آشوب‌های تکفیری‌های افراطی می‌باشد و جان‌فشانی و ایثارگری رزمندگان اسلام همواره ادامه دارد و این در حالی است که نگاه بی‌انصافان به جان برکفان، سزاوار نبوده و نیست. خاطرنشان می‌گردد برخی افراد درحال حاضر از سهمیه و رانت پدرشان به عناوین مختلف برای رشته‌هایی خاص استفاده می‌نمایند و از سفره ملت شریفمان ارتزاق می‌کنند و اعتقادی به منافع ملی و کیان کشور ندارند اما سوءاستفاده آنها ملموس نبوده و متأسفانه این سهمیه ناقص ایثارگران در چشمشان بزرگ آمده و با بزرگنمایی آن را مخدوش می‌نمایند، این رانت‌خواران و بی‌هنران بعضاً در اکثر مواقع حقوق حقه جامعه ایثارگری را غصب و جامعه اصلی را از این فرصت محروم کردند.
درهرحال به‌منظور حقیقت‌یابی و راستی آزمایی و در نهایت زدن مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان مغرض، دبیرخانه تشکل‌های شاهد و ایثارگر آمادگی دارد مناظره‌هایی علمی در تمام سطوح علمی با عالی‌ترین افراد مدعی، در رسانه ملی برگزار نماید تا ملت بزرگ ایران شاهد سرافکندگی و شرمندگی مغرضان از خدا بی‌خبر تفرقه‌افکن شوند و ان‌شاءالله حقوق حقه این عزیزان مخلص بی‌توقع و خدوم حاصل گردد.
دبیرخانه تشکل‌های شاهد و ایثارگر
انتهای پیام/


منبع : ایثار