تاریخ : 1401,یکشنبه 11 ارديبهشت20:14
کد خبر : 89931 - سرویس خبری : اخبار

عیدی مادرشهید به نیازمندان


عیدی مادرشهید به نیازمندان

مادر شهیدان «جواد و هادی طارمی»، در آستانه عید سعید فطر، با اهدای اقلامی اقدام به کمک به نیازمندان نمود...

فاش نیوز- مادر شهیدان والامقام «جواد و هادی طارمی»، با اهدای سه تخته فرش و مبلغ 500 هزار تومان به نیت تمامی شهدا، با اهدای اقلامی اقدام به کمک به نیازمندان نمود.



 به گزارش خبرنگار ما، صبح امروز و در آستانه عید سعید فطر، مادرشهیدان والامقام «جواد و هادی طارمی» با حضور در قرارگاه محرومیت زدایی شهید طارمی، با اهدای سه تخته فرش و مبلغ 500 هزار تومان به نیت تمامی شهدا، اقدام به کمک به نیازمندان نمود.

 به گفته علی گل محمدی مسئول و سخنگوی قرارگاه شهید هادی طارمی، بنا به تجربه های پیشین هر زمانی که بین این مادر و فرزند ارتباطی در عالم رویا شکل می گیرد، مادر به شکرانه آن، دستان نیازمند بسیاری را دستگیری می کند.

 مادر این شهید اظهار می دارد: بنا به خصوصیات اخلاقی شهید هادی که همواره کمک حال نیازمندان بود، بنده هم به تاسی از این شهید سعی می کنم اخلاق و منش فرزندم را در حد توان ادامه بدهم.

 سپس سخنگوی قررگاه شهید طارمی در پایان افزود: در طول سال نیز تمامی مادران شهدای منطقه 17 همواره در این امور خداپسندانه حضور مستمر داشته و نسبت به مسئله محرومیت زدایی از چهره خانواده های بی بضاعت منطقه، اهتمام فراوان دارند که امیدوارم خداوند به برکت حضور مادران و پدران شهدا که ولی نعمتان جامعه ما هستند، روح تمامی شهدا را با سرور و سالار شهیدان محشور نماید.

صنوبر محمدی