تاریخ : 1401,چهارشنبه 14 ارديبهشت13:40
کد خبر : 89966 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

ما نشان دادیم ایران جولنگه هر پشه نیست!



ناصر تهرانی - سخنی کوتاه ولی با دردی همانند بلندی های شاخ شمران با برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی سلام برادر با عرض قبولی طاعات و عباداتتان در مقبول  احدیت نظر به فرا رسیدن عید سعید فطر.

عارضم که گام های بلندتان نشانه عزم و جزم وبلندی دیتتان نسبت به جامعه هدف قابل احترام و تشکر میباشد نظر به اینکه جاماندگان مدیران قبلی چون احتمال می دهند درهر آن احتمال کنار گذاشتن شان به خاطر شکایت های زیادی که از استان ها مبنی بر اذیت و امروز فردا کردن خود و زیردستانشان به خانواده ایثار گران نموده اند از قظاء همان شکایت ها توسط جناب اوحدی برای پیگیری حل مشگل فرستنده گان نامه به همان مدیر ارجاع گردیده که موجب لج بازی و سر دواندن بیشتر آنان شده است به همین خاطر چندان به کار دل نمی بندن در نتیجه زیر مجموعه سلیقه ای عمل می کنند.

مگر قرار نبود این جانبازان و خانواده ایثار گران در پیچم وخم روز مره زندگی گم نشوند همین مدیران نالایق قبلی بانی آنند ۲مگر امام راحل نفرمود نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتند امروز بچه ها را می دید که حضرت آقا نیز چند مورد به مسئولین قبل تذکر دادند ۳ مگر حضرت آقا نفرمودند که همه جنگ را فراموش کرده اند جزء جانبازان و خانواده شهدا و آزادگان حال چه به سر ما آمده ... که آن بچه های ۱۵.۱۶ ساله ترس برشان برمیداشت یا مثل امروزالبته بعضی ها زیر ابرو بر می داشتند.

صدام که در ایلام مصاحبه کرد گفت مصاحبه بعدی هفته آینده در میدان آزادی نمی دانست سربازانی که امام هنگام تبعید گفته بود در شکم مادرانشان هستند به دنیا آمده اند کوچک اند ولی دل در گرو امامشان دارند اجازه چنین غلطی به او نمی دهند باز باورش نبود تا طریق القدس، بیت المقدس، رمضان و... تازه بیدار شد دید که ایران جولنگه هر پشه نیست.

 پس بزرگوار تو به نمایندگی از آنان که دانسته یا نادانسته این سربازان ۱۵ ساله دیروز و۶۰ساله امروز خسته تر از هر زمان را اذیت نموده اند از درگاه عبودیت طلب عفو فرما و خواستار خدمت گذاری به این قشر ضعیف و فراموش شده را بنما چون اینان حقشان این نیست که التماس کنند

حرف زیاده آقای رئیس وقت شما ذی قیمت ولی بدان وبرسان وجود امروز ایران به قیمت فنا و دربدری اینان میباشد

خوش به حال آنان که بالشان نشکست و پرواز را دیدند