تاریخ : 1401,سه شنبه 20 ارديبهشت14:00
کد خبر : 90090 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

بنیاد گفته تو صفری!



کاظم رزمجو - خدمت آقای مجتهد و سایر عزیزان زحمت کش و دلسوزی که شاید این حرف های عزیزان ایثارگر و خدوم جامعه را به گوش مسولین شنوا می‌ رسانند.

 بنده از پرسنل رسمی ارتش هستم که ۲۰ سال خدمت در مناطق محروم و عملیاتی دارم در سال ۹۷ در کوشک نصرت قم در حین آموزش سربازان توپ ۲۳ م م به علت مهمات ایرانی و... گلوله در جلوی چشم اینجانب منفجر و دچار موج گرفتگی شدید و سوختگی از ۴ قسمت بدن و کاهش شنوایی و مشکلات ریوی و اعصاب روان و شکستگی دندان و آسیب به مهره های کمر شدم که پس از ۳ سال دویدن در بیمارستان‌های ارتش ۳۶ درصد جانبازی بهم داد.

 چندین بار بستری شدم در بخش های مختلف اعصاب و روان و... بعد از اینهمه مدت پرونده ام به بنیاد اسلامشهر و از اونجا به نازی آباد ارسال برای تعیین درصد شد که متاسفانه در کمال ناباوری فاقد درصد اعلام کردند، خدا خودش پاسخ شونو بده اگه در حق من و خانواده اجحاف کردند و متاسفانه ارتش هم هیچ گونه امتیازی در صورت تایید نکردن بنیاد نمیده .

 دارای مدرک لیسانس حقوق و فوق لیسانس حقوق و کارشناسی مدیریت ام اما متاسفانه تا امروزش حقوق و مزایای دیپلم بهم میدن، از تمامی عزیزان دلسوز خواهشمندم در کمیسیون‌های ماده ۱۶ وجدانا نذارن در حق ما قشر مظلوم بی حقی بشه، واقعا طرف بنیاد نگیرن و اصولی درصد احقاق حقوق همه ایثارگران و رزمندگان تلاش کنند. قطعا در روز قیامت پاسخشو خداوند بهتون خواهد داد.

با تشکر