تاریخ : 1401,پنجشنبه 29 ارديبهشت16:00
کد خبر : 90170 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

جامعه ایثارگری در هر شرایط پشتیبان نظام و انقلاب است


جامعه ایثارگری در هر شرایط پشتیبان نظام و انقلاب است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: جامعه ایثارگری پشتیبان نظام، انقلاب و دولت بوده و هست واگر مشکلاتی باشد تحمل ایثارگران بیشتر از دیگران است.

فاش نیوز- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: جامعه ایثارگری پشتیبان نظام، انقلاب و دولت بوده و هست و اگر مشکلاتی باشد، تحمل ایثارگران بیشتر از دیگران است.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، «رجب رحمانی» نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزم دولت در حذف ارز ترجیحی و اصلاحات اقتصادی در کشور اظهار داشت: ما کشوری هستیم که مشکلات متعددی را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر نیز یک جراحی اقتصادی بسیار مهم را آغاز کرده است. قطعا این جراحی مهم اقتصادی، تبعاتی در بر خواهد داشت اما منافع آن بیشتر از مضرات اش است.

 عضو مجمع نمایندگان استان قزوین با بیان اینکه در دولت قبل متاسفاه عده زیادی از ارز 4200 تومانی سوء استفاده کردند و این ارز می بایستی به دست صاحبان اصلی که تولید کنندگان و اشتغال آفرینان هستند، باید برسد؛ متذکر شد: هدف از حذف این ارز در دولت سیزدهم این است که به طریقی درست به دست صاحبان اصلی آن برسد.

 نماینده ایثارگر مردم تاکستان در مجلس یازدهم در خصوص وظیفه جامعه ایثارگری در مقابل اصلاح قیمت کالاهای اساسی نیز خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری همیشه پشتیبان نظام انقلاب و دولت بوده و هست. قطعا اگر مشکلاتی هم هست این عزیزان، باز هم تحملشان از سایر اقشار بیشتر خواهد بود. ضمن اینکه درد دل های به حقی دارند، در عین حال محکم پای مظام و انقلاب و آرمان های شهدا ایستاده اند که واقعا قابل تقدیر است.

 نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما باید از مقاومت و ایستادگی آنها درس بگیریم. در عین حال این عزیزان، آنقدر نجابت دارند که از مطالبات و مشکلات خود در شرایط فعل سخن نگویند اما مجلس، دولت و مسئولان نظام باید به فکر آنها باشند و مشکلاتشان را حل کنند.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: البته ایثارگران عزیز طیف گسترده ای از مشکلات را دارند که موضوع استخدام فرزندان، تبدیل وضعیت و مسکن از جمله این مشکلات است. اگر چه تعدای از آنها بر اساس احکام حقوقی و امثال آن یا امتیازات مختصری که هست، وضعیتشان از لحاظ اقتصادی تا حدودی قابل قبول است. اما تعداد کثیری هم هستند که عیالوارند و منابع درآمدی آنها بسیار ناچیز است و دولت باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشد و حدافل امکانات را برایشان فراهم کند تا در پیچ و خم مسائل و مشکلات روزمره گرفتار و به فراموشی سپرده نشوند و این سفارش و تاکید حضرت امام و مقام معظم رهبری است.

 نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: ما باید این کلام را نصب العین قرار دهیم و به آن عمل کنیم و قبل از اینکه حرفی بزنیم، تا حدودی به آن عمل کنیم تا ان شالله شیرینی این اقدامات به کام این عزیزان برسد و کام آنها را شیرین کند.

*معرفی