تاریخ : 1401,دوشنبه 26 ارديبهشت21:17
کد خبر : 90171 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

حضور رزمنده راوی «بهشت جامانده» در غرفه فتح‌الفتوح/تصاویر


حضور رزمنده راوی «بهشت جامانده» در غرفه فتح‌الفتوح/تصاویر

راوی "بهشت جا مانده"، تازه‌ترین اثر منتشر شده توسط انتشارات فتح‌الفتوح در غرفه این انتشارات در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافت...

فاش نیوز - راوی "بهشت جا مانده"، تازه‌ترین اثر منتشر شده توسط انتشارات فتح‌الفتوح در غرفه این انتشارات در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافت.

رزمنده جانباز، حاج «اکبر حسین‌زاده» که یک پای خود را در جبهه جنگ و دفاع مقدس در راه خدا فدا کرده است، راوی مجموعه خاطراتی‌ست مشتمل بر روزها و شب های 5 سال از بهترین دوران زندگی یعنی نوجوانی اش در جبهه های دفاع مقدس.

 این رزمنده گردان حمزه لشکر 27 محمد رسول الله که سال هاست یک پای خود را در جبهه جا گذاشته، در کتاب بهشت جامانده، از دل جا مانده خویش در جبهه سخن گفته و با شیوایی تمام، تک تک روزهای 5 سال حضورش در جبهه را توصیف نموده است.

حاج‌ اکبر حسین‌زاده معتقد است که باید یاد شهدای دوران دفاع مقدس را زنده نگه داشت و بیشترین وظیفه هر فردی ادامه دادن راه شهداست؛ و به همین ترتیب نیز خود در کتاب خاطراتش بیش از پرداختن به خویش و تعریف از خود، به توصیف احوالات همرزمانش پرداخته است.

او با حضور در غرفه انتشارات فتح الفتوح، کتاب خاطراتش را به تعدادی از بازدیدکنندگان معرفی نموده و انتشار اینگونه خاطرات را برای انتقال فرهنگ جبهه و دفاع مقدس و مقاومت به نسل جوان و بعدی ضروری دانست.

کتاب «بهشت جامانده»، امسال پرفروش‌ترین کتاب انتشارات فتح الفتوح در نمایشگاه کتاب تهران بوده است.

 

گزارش از شهیدگمنام

عکس از علی آرونی‌کاشانی