تاریخ : 1401,چهارشنبه 28 ارديبهشت20:40
کد خبر : 90192 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

درصدها سختی های خود را دارند



جانباز شیمیایی 20درصد - همان گونه که مشاهده می کنیم در تمام کشورها و سیستم های خدمات رسانی به مردم کشورهای مختلف، معمولا اولین افراد آسیب‌پذیری که مورد عنایت قرار می گیرند کسانی هستند که برای مقابله با دشمن و دفاع از میهن عاشقانه تلاش کردند. این مورد را در کشور عزیزمان در دفاع مقدس و حمله رژیم بعثی عراق و صدام، رزمندگانی فداکارانه انجام دادند و با غیرت و شجاعت و مجاهدت و غیرت و ایثار و ازخودگذشتگی و تمام صفات و کمالات جان برکفانه که کلمات قاصر از بیان آنها هستند می باشد و الان در حال تحمل عوارض ناشی از جانبازی در امورات حالی مختلف مثل شیمییایی، موج، اعصاب و روان، پوست و.....هستند

و چه بسا خیل عظیمی در حال درد و رنجی هستند که الان برای اثبات جانبازی و مجروحیت شان آن هم برای روزی که داوطلبانه رفتند سالیان سال با هزینه های مختلف باید بدوند و دست و کارشان به هیچ جا بند نیست و گره ای برایشان باز نمی شود و سرآخر برای سرکار گذاشتنشان ارجاعشان می دهند به کمیسیون جانبازان با پزشکانی که اصلا جبهه و جنگ و موج و شیمییایی را نمی دانند و در سیستم دانشگاهی ایران فقط درس پزشکی خواندند و مدرک گرفتند و در این اثنا پزشکان بدون مرزی هم هستند که جانبازی 50درصد؟؟؟؟ دارند و اونها هم درکی از مشکلات جانبازان متاسفانه ندارند و ...... صفحات مختلف از نوشتن این گونه مشکلات جانبازان عزیز فراوان هست که به همین قدر بسنده میکنم و در ادامه به چرایی علت ندادن کمک معیشت یارانه به جانبازان عزیز می پردازم.
 

در این مورد اخیر کمک معیشت و قبلی ها مثل بنزین و یارانه مطلبی که بسیار مورد نظر و حائز اهمیت است این است که در فیلد و پرکردن آیتم های شناسایی، اصلا چیزی به عنوان جانبازی نیست و پیش بینی نکردند. این مورد مثل روز روشن و مبرهن است که چرا اصلا باید مسئولان امر در سازمان هدفمندی یارانه ها و وزارت تعاون گزینه ای در تکمیل مشخصات به اسم جانباز با هر درصدی را نیاورند و پیش بینی نکنند؟ واقعا ناراحت کننده و خنده دار نیست؟ 

بنیاد شهید و مسئولانشان از روز اول تا حالا هم که قاضی زاده هاشمی اومد قربانشان برم و فقط حرف و حرف و حرف و دریغ از عمل به حرفهایشان.. یعنی الان این قاضی زاده هاشمی نباید برایش سوال پیش می آمد که یک اطلاعاتی از سراسر کشور بنیاد شهید استان ها بگیرند که چنددرصد جانبازان عزیز با هر درصدی یارانه نگرفتند. نباید اعتراضی و مصاحبه ای ترتیب میداد که جانبازان عزیز با هر درصدی کمک معیشت نگرفتند ما پیگیریم که بگیرند؟ اینکه اصلا قبل از عملیاتی شدن طرح و واریز چرا به مسئولان این امر تخصیص بیشتر و فوری تر یارانه به جانبازان عزیز با هر درصدی را باید تاکید می کرد و نکردند باز جای بحث و بررسی دارد که چرا؟

 یعنی در طرح سهمیه بندی بنزین یک جانباز با هر درصدی که دنبال مشکلاتش داخل شهرش و تهران میرود اگر بنزین بیشتر دریافت نکند پس چه کسی باید بگیرد؟ وای کله و مخ و سر آدم درد میگیرد راجع به این مسائل و مشکلات فکر می کند. حرف خیلی زیاد هست و به همین مقدار بسنده می کنم. مسئولان بنیاد شهید لطفا به فکر همه جانبازان با هر درصدی در طرح کمک معیشت یارانه باشید و آیتمی را هم به عنوان گزینه جانباز با هر درصدی در فرم پرکردن اطلاعات شخصی هم این مورد هم موارد بعدی پیش بینی و اضافه و آقای قاضی زاده هاشمی ریاست محترم جمهور در جلسات هیت دولت که حضور دارید مطرح کنید.
با احترام
جانباز شیمیایی20درصد