تاریخ : 1401,سه شنبه 10 خرداد15:29
کد خبر : 90474 - سرویس خبری : اخبار

خطاب به رئیس‌جمهور در حمایت از قاضی‌زاده هاشمی


خطاب به رئیس‌جمهور در حمایت از قاضی‌زاده هاشمی

درخواست خانواده محترم شهدا ،جانبازان، آزادگان و رزمندگان واقعی انقلاب از ریاست محترم جمهوری حمایت بیش از پیش از جناب آقای قاضی زاده هاشمی در مسئولیت بنیاد شهید...

فاش نیوز - جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر رئیسی، رئیس‌جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛ موضوع : حمایت از دکترقاضی زاده هاشمی

  احتراما به استحضار می رساند ارتقاء منزلت، کرامت و عزت خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ورسیدگی به امور و مشکلات وجلب رضایت آنان از وظایف ذاتی و قانونی بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد.

 خوشبختانه به دلیل عملکرد مطلوب جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی در انجام وظایف مربوط به ایثارگران و اجرای قوانین ایثارگری و ایجاد تحول در بنیاد و اصلاح قوانین نا کار آمد و.... رضایتمندی از ایشان در بین جامعه هدف ایثارگری روز به روز بیشتر می شود و ایشان محبوبیت و مقبولیتی بیش از پیش پیدا کرده اند، رفتار بعضا مناسب ایشان با خانواده معزز شهدا وایثارگران در مراسمات و ایجاد ارتباط منطقی با آنان و عدم وجود فاصله فیزیکی بین جامعه ایثارگری و ایشان به دلیل خاکی بودن و مردمی بودن وایجاد عدم محدودیت ملاقات با وی و یا باز بودن درب اتاق ریاست و نشان دادن راهکارهای دیدار با ایشان در تهران و حتی شهرستانها در سفرهای استانی و همچنین به روی نمایندگان ایثارگری و مراجعات مردمی و.... رفتارهایی است که با فلسفه تشکیل بنیاد به فرمان حضرت امام خمینی ره و اساسنامه بنیاد و نامه مقام معظم رهبری در تجمیع نهادهای ایثارگری بسیار مطابقت پیدا کرده است.

 لذا موفقیت و محبوبیت نامبرده در اجرای عدالت و ظهور و بروز روز به روز اجرای طرح های مردمی و عدالت محورانه بسیاری از باج و خراج بگیران را مکدر و به تکاپو انداخته است.

 درخواست خانواده محترم شهدا ،جانبازان، آزادگان و رزمندگان واقعی انقلاب از ریاست محترم جمهوری حمایت بیش از پیش از جناب آقای قاضی زاده هاشمی در مسئولیت بنیاد شهید تا اجرای تمام طرحهای موفقیت آمیز ایشان و اجرای عدالت برای همه می باشد. امید است با این حمایت دل خانواده شهدا، جانبازان ،ازادگان و رزمندگان واقعی انقلاب را شاد فرمایید.

امضا محفوظ