تاریخ : 1401,پنجشنبه 12 خرداد16:14
کد خبر : 90517 - سرویس خبری : اخبار

سفر قاضی‌زاده هاشمی به بستان‌آباد به نمایندگی از هیئت دولت



معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که به نمایندگی از هیئت دولت در بیست و سومین سفر استانی دولت مردمی به شهرستان بستان‌آباد سفر کرده است روز پنجشنبه 12 خرداد ماه با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
سفر قاضی‌زاده هاشمی به بستان‌آباد به نمایندگی از هیئت دولت/ دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران بستان‌آباد

به گزارش «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با پدر شهید «محمدحسین توانا حاج‌آقا» در روستای حاج‌آقا بستان‌آباد ضمن تجلیل از مقام شهدا، گفت: دعای خیر پدران و مادران شهدا کشور را حفظ کرده است و پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی به برکت صبر و فداکاری خانواده معظم شهدا است.
معاون رئیس جمهور همچنین به دیدار مادر شهید «حسن بزرگی حاج‌آقا» رفت و سلام رئیس جمهور را به خانواده شهدا و ایثارگران ابلاغ کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی در سفر به استان آذربایجان شرقی با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام بستان‌آباد با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
معاون رئیس جمهور در این سفر از تالاب قوری گل نیز بازدید کرد و در جریان مشکلات این تالاب قرار گرفت و بر پیگیری و طرح موضوع در شورای اداری استان به منظور تخصیص اعتبار مورد نیاز بر حل مشکل هدر رفت و برداشت‌های غیر مجاز در مسیر تأکید کرد.
انتهای پیام/