تاریخ : 1401,دوشنبه 16 خرداد13:06
کد خبر : 90553 - سرویس خبری : اخبار

جانباز ۷۰ درصد و برادرشهیدان از همدان آسمانی شد


جانباز ۷۰ درصد و برادرشهیدان از همدان آسمانی شد

جانباز ۷۰ درصد "محسن سرابی" در سن ۲۲ سالگی و در عملیات والفجر ۸ در سال ۱۳۶۴ درمنطقه فاو بشدت مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و سرانجام پس از سالها از پایان جنگ تحمیلی و صبوری بر درد و رنج جانبازی، شربت شهادت را نوشید و به برادران شهید خود "ناصر و رمضان سرابی" ملحق شد.

فاش نیوز - "محسن سرابی" جانباز 70 درصد و از یادگاران و جانبازان دفاع مقدس، س از سال‌ها مجاهدت و ایثار و تحمل آلام ناشی از مجروحیت روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به برادران شهیدش پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «محسن سرابی» به یاران شهیدش پیوست
جانباز 70 درصد "محسن سرابی" در سن 22 سالگی و در عملیات والفجر 8 در سال 1364 درمنطقه فاو بشدت مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و سرانجام پس از سالها از پایان جنگ تحمیلی و صبوری بر درد و رنج جانبازی، شربت شهادت را نوشید و به برادران شهید خود "ناصر و رمضان سرابی" ملحق شد.

 پیکر پاک و رنج دیده شهید محسن سرابی با حضور آیت الله حبیب الله شعبانی موثق نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان مسئولان استانی، جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران و همرزمانش از مقابل منزل آن شهید تشییع و درگلزار شهدای همدان، در جوار دیگر شهدای این شهر آرام گرفت.

برادران گرانقدر این جانباز شهید هر دو در عملیات مرصاد به شهادت رسیده بودند و پدر همسرشهید محسن سرابی نیز از شهدای دوران دفاع مقدس می باشد.
از شهید محسن سرابی سه فرزند پسر به یادگار مانده است.