تاریخ : 1401,شنبه 21 خرداد17:27
کد خبر : 90670 - سرویس خبری : استان ها

راه اندازی سامانه «گفتینو» در بنیاد شهید و امور ایثارگران



راه اندازی سامانه «گفتینو» در بنیاد شهید و امور ایثارگران

سامانه «گفتینو» در بنیاد شهید و امور ایثارگران راه‌اندازی می‌شود.

 

راه اندازی سامانه «گفتینو» در بنیاد شهید و امور ایثارگران مدیرکل مراجعات و پاسخ گویی ایثارگران گفت: در آینده نزدیک سامانه گفتینو یا گفتگوی برخط (چت آنلاین) راه‌اندازی می شود و از این طریق سؤالات و ابهامات ایثارگران پاسخ داده خواهد شد.
محمدحسن علینقیان افجه‌ای افزود: برای رفاه حال ایثارگران و نیاز به مراجعه کمتر به بنیاد و دریافت مطلوب خدمات برنامه‌های کاربردی در دستور کار بنیاد قرار دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی «سامانه دیدار» از طریق سایت ایثارگفت: ایثارگران با مراجعه به سایت ایثار بخش خدمات پرکاربرد می‌توانند درخواست‌های خود را ثبت و از همین طریق پاسخ خود را دریافت کنند.

محمدحسن علینقیان افجه‌ای گفت: با ورود به سامانه، ایثارگران می‌توانند انتخاب کنند که با هر یک از مدیران در سطح شهرستان، استان و حتی ریاست عالی بنیاد درخواست ملاقات دارند که پس از ثبت درخواست از طریق پیامک مراحل پیگیری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: در آینده نزدیک سامانه گفتینو یا گفتگوی برخط (چت آنلاین) راه‌اندازی می شود و از این طریق سؤالات و ابهامات ایثارگران در ساعات اداری پاسخ داده می‌شود و در ساعات غیر اداری هم این سؤالات ثبت و روز بعد پاسخ داده خواهد شد.


منبع : صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری