تاریخ : 1401,دوشنبه 23 خرداد12:49
کد خبر : 90691 - سرویس خبری : اخبار

جانباز نخاعی خراسان رضوی به شهادت رسید


جانباز نخاعی خراسان رضوی به شهادت رسید

مجاهد فی سبیل الله، آزاده سرافراز و جانباز ۷۰ درصدنخاعی "غلام‌عباس جم‌سوار" از جانبازان استان خراسان رضوی و یادگار دفاع مقدس سرانجام پس از سال‌ها تحملآلام ناشی از مجروحیت در هشت سال جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - "غلام‌عباس جم‌سوار" جانباز 70 درصد و آزاده سرافراز پس از سال‌ها مجاهدت در راه اسلام و انقلاب به ارزوی دیرینه اش نائل و به شهادت رسید.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد دفاع مقدس «غلام‌عباس جم‌سوار» به یاران شهیدش پیوست
بنا بر این گزارش، مجاهد فی سبیل الله، آزاده سرافراز و جانباز 70 درصدنخاعی "غلام‌عباس جم‌سوار" از جانبازان استان خراسان رضوی و یادگار دفاع مقدس سرانجام پس از سال‌ها تحملآلام ناشی از مجروحیت در هشت سال جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
پیکر مطهر این جانباز شهید با حضور جمعی از مسئولین استان، خانواده معظم شهدا و جانبازان و همسنگرانش، پس از طواف در بارگاه ملکوتی امام رئوف، علی ابن موسی الرضا(ع) به زادگاهش روستای شترپا منتقل شد و در جوار دیگر شهدا آرام گرفت.

این شهیدِ سعید در اول فروردین 1343 در روستای شترپا از توابع شهرستان چناران به دنیا آمد و در چهارم خرداد ماه 1361 در منطقه عمومی کوشک، بر اثر اصابت ترکش گلوله خمپاره دشمن به ناحیه کمر، قطع نخاع گردید و به اسارت دشمن بعثی درآمد.شهید غلام عباس جم سوار مدت ۲۰ ماه و ۱۸ روز نیز در بند دژخیمان رژیم بعثی بود.