تاریخ : 1401,سه شنبه 24 خرداد15:19
کد خبر : 90740 - سرویس خبری : اخبار

جانبازان با جان و دل از میهن اسلامی خود دفاع کردند



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در دیدار با جانبازان ۷۰ درصد شهرستان کرمان گفت: دو نعمت اصل برای وجود انسان است یکی سلامت و دوم نعمت امنیت که امروز این امنیت را ما مدیون شما شهدای زنده‌ای هستیم که باجان و دل از میهن اسلامی خود دفاع کردید.

 

جانبازان با جان و دل از میهن اسلامی خود دفاع کردند «احمد گروئی ساردو» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان همراه با «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان و ذبیح‌اله اعظمی ساردویی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی روز شنبه (۲۱ خرداد) در سالروز میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) با جانبازان ۷۰ درصد شهرستان کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان در این دیدار صمیمی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) اظهار داشت: امروز دلخوشی ما به محبت ائمه اطهار (ع) است؛ چرا که زمانی که پرونده انسان در این دنیا بسته می‌شود و به‌ سوی خداوند متعال هجرت می‌کند، امیدوار است که ائمه اطهار (ع) دست ما را گرفته و ضامن ما شوند.

وی در ادامه گفت: دو نعمت اصل برای وجود انسان هستند که یکی از آنها سلامت و دومین آنها نعمت امنیت هستند که امروز ما این امنیت را مدیون شما شهدای زنده‌ای هستیم که باجان و دل از میهن اسلامی خود دفاع کردید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: در پایان جا دارد از برادر خوبم سردار ناظری که همواره به ایثارگران با دیدی مثبت نگاه می‌کند و هرزمان که ایثارگر ما دچار مشکل می‌شود تا حد توان مشکل ایشان را حل می‌کند، تقدیر و تشکر کنم.


منبع : دفاع پرس