تاریخ : 1401,یکشنبه 29 خرداد13:15
کد خبر : 90838 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

شهید غیوری‌زاده پرورش یافته مکتب امام خمینی‌ (ره) بود



اسدی گفت: شهید غیوری‌زاده پرورش یافته مکتب امام خمینی‌ (ره) بود و دفاع‌ از ایران اسلامی و خاک مقدس جمهوری اسلامی را برای خود وظیفه شرعی می‌دانست.

 

شهید غیوری‌زاده پرورش یافته مکتب امام خمینی‌(ره) بود«جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام امشب درحاشیه یادواره شهید علی غیوری‌زاده در شهرستان ملکشاهی در گفت‌وگویی اظهار داشت: درود می‌فرستیم بر روح پاک شهدای استان ایلام علی‌الخصوص شهید علی غیوری‌زاده که در ۲۹ خرداد سال ۶۷ در حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق با همکاری و تحریک گروه منافقین و استکبار جهانی به شهر مهران حمله کردند که این شهدا با شجاعت و از خود گذشتگی در برابر دشمنان ایستادن و جان خود را فدا کردند تا امروز ما با اقتدار در جهان پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در بیاوریم.

وی در ادامه گفت: شهدا با فدا کردن خون خود باعث شدند امروزه اهداف انقلاب و جمهوری اسلامی به ثمر بنشیند و ما در دنیا اینگونه حرفی برای گفتن داشته باشیم.

اسدی بیان کرد: شهید غیوری‌زاده پرورش یافته مکتب امام خمینی‌(ره) بود و دفاع‌ از ایران اسلامی و خاک مقدس جمهوری اسلامی را برای خود وظیفه شرعی می‌دانست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام عنوان کرد: امروز مردم و مسئولان در کشور باید با عملکردشان دین خود را به شهدا ادا کنند.


منبع : دفاع پرس