تاریخ : 1401,شنبه 04 تير13:40
کد خبر : 90866 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

پنج و هفتصد را برای معسرین عملی کنید



مسئولان محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران. در راس مقام معظم رهبری و پدر دلسوز جامعه ایثارگران و همچنین ریاست محترم جمهوری اسلامی و ریاست محترم و انقلابی مجلس شورای اسلامی و نیز یکایک نمایندگان محترم خانه ملت و ریاست محترم بنیاد شهید و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور. و همچنین سایر مسئولان مربوطه کشوری ‌
 
با سلام و تحیات الهی
 
 احتراما بدین وسیله جانبازان زیر ۲۵ درصد و رزمندگان کمک معیشت بگیر و به اصطلاح معسر در بین همه اقشار کشوری در سخت ترین شرایط زندگی به زنده ماندن خودشان ادامه می دهند و اکنون یکی به یکی دارند تلف می شوند.
 
 ضمن اینکه این قشر به هر طریق ممکن تلاش می کنند صدای مظلومیت خودشان را به گوش شما حضرات برسانند. اما ظاهرا عده ای ضد انقلاب نمی خواهند صدای این قشر از پا افتاده به گوش شما بزرگواران برسد.

 لذا در آخرین لحظات عمر این قشر یعنی کمک معیشت بگیران. عاجزانه خواهشمندیم و همه شما مسئولان محترم را به روح حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدای اسلام و انقلاب سوگند یاد می دهیم هر چه فوری به داد این قشر برسید و نسبت به پرداخت حداقل حقوق مصوب شده سال ها در مجلس که فعلا به میزان ۵۷۰۰ میلیون تومان می باشد را عملی و اجرایی کنید تا حداقل بعد از گذشت سال ها از مظلومیت این قشر یه نفس راحتی به خاطر خدا بکشند.   

 به خدا قسم هیچ قشری را شما مسئولان کشوری وفادارتر از این قشر نداشته و ندارید پس لطفا وفادارترین قشر خودتان را دریابید.                     
باسپاس
و من الله التوفق