تاریخ : 1401,سه شنبه 31 خرداد18:30
کد خبر : 90902 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

با تشکیل کمیته‌های بررسی

مجلس برای ترسیم آینده ایثارگران در برنامه هفتم آماده می شود


مجلس برای ترسیم آینده ایثارگران در برنامه هفتم آماده می شود

مجلس کمیته هایی را برای ایثارگران، خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ... به منظور بررسی برنامه هفتم توسعه تعیین خواهد کرد؛ تا ...

فاش نیوز - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته های بررسی قوانین مورد نیاز جامعه ایثارگری به منظور گنجاندن آن در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمدمهدی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی بااشاره به فراهم شدن زمینه مناسب برای برنامه پیشنهادی دولت در برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: امیدواریم در برنامه هفتم توسعه شرایط خیلی خوبی برای ایثارگران در نظر گرفته شود؛ که ما هم به عنوان نماینده ایثارگر مردم به دنبال تحقق این موضوع هستیم.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد دولت و مجلس در رفع مشکلات جامعه ایثارگری و فراهم شدن زمینه مناسب معیشتی و رفاهی ایثارگران یادآور شد: بر این اساس مجلس شورای اسلامی مانند برنامه ششم توسعه کمیته هایی را در آینده برای بررسی برنامه هفتم توسعه تعیین خواهد کرد که شامل کمیته های ایثارگران، خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ... خواهد بود تا قوانینی که مورد نیاز جامعه ایثارگری است را در برنامه هفتم گنجانده شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم در پایان تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی علاوه بر قانونگذاری، وظیفه نظارت بر اجرای قوانین را نیز بر عهده دارد که در این راستا تلاش شده است مجلس یازدهم بعد نظارتی خود را در حوزه ایثارگری نسبت به گذشته فعال‌تر کند.

*معرفی