تاریخ : 1401,چهارشنبه 01 تير12:47
کد خبر : 90932 - سرویس خبری : اخبار

بازدید علمی نخبگان شاهد و ایثارگر از پارک فناوری پردیس



جمعی از نخبگان دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر روز دوشنبه ۳۰ خرداد ماه از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.
 
بازدید علمی نخبگان شاهد و ایثارگر از پارک فناوری پردیس

جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر به همراه عادل مهری ورنیاب، مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از بخش‌های مختلف پارک فناوری پردیس بازدید کردند و در جریان برنامه‌های علمی این مرکز قرار گرفتند.
مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در نشستی با مجتبی جباری‌پور، مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به حدود ۱۰ هزار نخبه شاهد و ایثارگر، گفت: با توجه به اهداف این بازدید علمی از پارک فناوری پردیس امیدوار هستیم که از این مجموعه بهره خوبی را ببریم.
مهری با اشاره به تعریف نخبه در این مرکز گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش حمایتی از نخبگان شاهد و ایثارگر دارد و سعی شده است که استانداردهای لازم برای نخبگان این مرکز رعایت شود.
مجتبی جباری‌پور، مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس نیز در این نشست به اهمیت فعالیت‌های دانش‌بنیان پرداخت و گفت: پارک‌ها و مراکز رشد علاوه بر زبان علم و دانش باید به فضای صنعت متصل باشند و پارک علم فناوری با شهرک صنعتی متفاوت است و باید فضایی فرح‌بخش برای نخبگان فراهم کرد.
مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به اهداف این پارک، گفت: ایجاد محیط حرفه‌ای برای کسب و کار بین‌المللی از اهداف پارک فناوری پردیس است و سعی شده است که تعاملات و رویدادهای بین‌المللی و استارت آپ‌های داخل کشور مورد توجه قرار بگیرد همچنین برای نخبگان و متخصصان ایرانی که خارج کشور هستند زمینه کسب و کار ایجاد شود.
در این نشست نخبگان مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به معرفی و سوابق علمی خود پرداختند.
در پایان این نشست نیز نخبگان مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از شرکت آریا طب فیروز تولید کننده و طراح تجهیزات دیالیز بازدید کردند و همچنین در جریان فعالیت‌های موسسه پویش هم‌افزایی ژینو قرار گرفتند.
گفتنی است، پارک فناوری پردیس به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک فناوری منطقهٔ غرب آسیا یکی از سازمان‌های زیرمجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری اسلامی ایران است.


منبع : ایثار